logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Austria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  17.07.2014

Ciepły przystanek



Czekanie na autobus zimą może dłużyć się w nieskończoność – przez otaczające zimno choćby 5 minut wydaje się być wiecznością. Tym przyjemnieszy jest powrót do ciepłego domu. 

Na takim właśnie uczuciu bazowała agencja DDB Tribal tworząc kampanię dla Caritas. Cała akcja miała zwrócić uwagę mieszkańców Wiednia na problem bezdomności w ich mieście. Wykorzystano do tego niekonwencjonalną metodę, ponieważ na przystankach autobusowych zainstalowano urządzenie generujące ciepło, przypominające grzejnik, w ognistym kolorze. Dzięki niemu osoby czekające na autobus mogły się ogrzać za cenę symbolicznego euro. Całość była przymocowana na plakacie z dużym napisem „Warme spenden” ("Daj ciepło"). Obok pojawiły się też hasła zachęcające do wspomożenia pieniężnie organizacji.

Relację ze swoich działań agencja nagrała i umieściła w internecie. Bardzo szybko wywołała poruszenie nie tylko na portalach społecznościowych, ale również w mediach mainstream’owych, gdzie mówiono o niej w serwisach informacyjnych.

Z powodu tego oddziaływania jak i dzięki kreatywnemu pomysłowi, „Give warmth” zdobyła uznanie na Międzynarodowym Festwalu Reklamy w Cannes (Cannes Lions), który trwał od 21 do 28 czerwca 2014 r. zdobywając brązowego Lwa w kategorii Outdoor Lions.

Daria Ostrowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Give warmth
Czas:
2013.11.1 - 2013.11.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Austria
Nadawca:
Caritas
Media:
Ambient
Wykonawca:
DDB Tribal (Vienna, Austria)
Adresaci:
Osoby korzystające z komunikacji miejskiej





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek