logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indonezja, Ekologia i środowisko
   ──────  10.07.2008

Ciepłe dalekie konsekwencje



W Indonezji w lipcu przeprowadzono kampanię opartą na pięknych zdjęciach i nie od razu oczywistym przekazie. Greenpeace pokazuje na reklamach konsekwencje globalnego ocieplenia włączając w to wątek polityczny – ma tablicach umieszczono nazwę indonezyjskiej wyspy Bandung i Tybetu, do których w takich warunkach trudno jest dotrzeć, a są to miejsca potrzebujące pomocy.

Globalne ocieplenie jest to zjawisko polegające na zwiększaniu się średniej temperatury ziemskiej atmosfery i oceanów. Spowodowane jest wypuszczaniem do atmosfery gazów cieplarnianych – głównie dwutlenku węgla oraz metanu. Gazy cieplarniane zapobiegają wydostaniu się promieniowania podczerwonego z Ziemi do przestrzeni kosmicznej, powodując podgrzewanie się Ziemi. Ma w tym swój udział działalność człowieka – jazda samochodem, podróże samolotami odrzutowymi, korzystanie z elektryczności z elektrowni spalającej węgiel, spalanie drewna czy niektóre procesy rolnicze(jak uprawa ryżu) powodują emisję dwutlenku węgla do atmosfery.

Rekordzistą w emisji CO2 są Stany Zjednoczone. Pomimo tego, że populacja USA stanowi tylko 4% całej populacji na Ziemi, produkuje ona aż 25% wszystkich zanieczyszczeń powstających podczas spalania paliw kopalnych (węgla, ropy naftowej, gazu).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Fight global warming now
Czas:
2008.7.1 - 2008.7.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Indonezja
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Srengenge (Indonesia)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Fight global warming now or face the consequences





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek