Kobieta w podeszłym wieku robi coś na drutach – nie dzierga jednak ciepłego szala dla wnuka, tylko gruby, samobójczy sznur. Dla siebie. Izraelska kampania dotyczyła problematyki samobójstw ludzi w podeszłym wieku. W świetle danych, przytaczanych przez twórców kreacji i umieszczonych w rogu reklamy, samobójstwa seniorów stanowiły przeszło 50% wszystkich tego typu zdarzeń, a ich liczba stale rośnie. Najczęstszymi przyczynami samobójstw osób w wieku starszym są poczucie osamotnienia, czy wrażenie bycia ciężarem dla rodziny, dlatego tak ważna dla nich jest bliskość i wsparcie psychiczne otoczenia.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem