logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

10 hitów - najlepsze polskie kampanie społeczne 2011 r.

Ciemność jest puszysta, chce z wdzięczności dać pyska

2 / 11
  

„Oswoić Ciemność” to jedna z tych kampanii, o których nie mówi się „wow”, tylko chce się powiedzieć „ale to piękne”. Prosta i spójna z celem akcji idea kreatywna oraz prosta i wymowna realizacja. Naiwna kreska budząca skojarzenia z dziecięcą twórczością oraz rezygnacja z koloru przywodzą na myśl rzeczywistość z perspektywy niewidomego dziecka. Wystarczy – okazuje się, że nic więcej nie potrzeba. Celem kampanii było zebranie funduszów na potrzeby Stowarzyszenia Tęcza, które opiekuje się niewidomymi i słabo widzącymi dziećmi i została zrealizowana przez agencję K2. Za pośrednictwem Facebookowej aplikacji pt. „Twoja ciemność”, przygotowanej na potrzeby kampanii, można było przesyłać swoim znajomym kawałek rysunkowej ciemności, którą należy „oswoić” za pomocą słodkich dźwięków, czułego dotyku lub ciepłego uczucia. Ci, którzy to zrobią, otrzymają „w nagrodę” wierszyk, np. „Twoja Ciemność łączy w sobie To, co jest najlepsze w Tobie. Serce, czułość i muzyka to najlepsza jest ekipa”. Kampania „Oswoić Ciemność” została nagrodzona Złotym Orłem w kategorii „Reklama/Społeczeństwo”



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek