10 hitów - najlepsze polskie kampanie społeczne 2011 r.
Ciemność jest puszysta, chce z wdzięczności dać pyska
„Oswoić Ciemność” to jedna z tych kampanii, o których nie mówi się „wow”, tylko chce się powiedzieć „ale to piękne”. Prosta i spójna z celem akcji idea kreatywna oraz prosta i wymowna realizacja. Naiwna kreska budząca skojarzenia z dziecięcą twórczością oraz rezygnacja z koloru przywodzą na myśl rzeczywistość z perspektywy niewidomego dziecka. Wystarczy – okazuje się, że nic więcej nie potrzeba. Celem kampanii było zebranie funduszów na potrzeby Stowarzyszenia Tęcza, które opiekuje się niewidomymi i słabo widzącymi dziećmi i została zrealizowana przez agencję K2. Za pośrednictwem Facebookowej aplikacji pt. „Twoja ciemność”, przygotowanej na potrzeby kampanii, można było przesyłać swoim znajomym kawałek rysunkowej ciemności, którą należy „oswoić” za pomocą słodkich dźwięków, czułego dotyku lub ciepłego uczucia. Ci, którzy to zrobią, otrzymają „w nagrodę” wierszyk, np. „Twoja Ciemność łączy w sobie To, co jest najlepsze w Tobie. Serce, czułość i muzyka to najlepsza jest ekipa”. Kampania „Oswoić Ciemność” została nagrodzona Złotym Orłem w kategorii „Reklama/Społeczeństwo”
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”