Wielkie koła i wyraziste kolory maszyn i sprzętów rolniczych mogą być dla małego poszukiwacza przygód zachętą do zabawy, która może okazać się fatalna w skutkach.
Z perspektywy dziecka i osoby dorosłej ta sama rzecz może wyglądać zupełnie inaczej. Dla dorosłego traktor jest maszyną używaną do pracy. Z kolei dla małego dziecka traktor może być ogromnych rozmiarów zabawką, powiększeniem tej małej, którą często bawi się w swoim pokoju albo pojazdem, którym porusza się ulubiony bohater z kreskówki.
Kampania „Tractor” („Traktor”) została zlecona przez Health and Safety Authority, a zrealizowała ją agencja McCannBlue. Akcja skierowana do rodziców prowadzących gospodarstwa posługuje się hasłem: „Children don’t see the danger. Keep them safe on your farm” („Dzieci nie widza zagrożenia. Zapewnij im bezpieczeństwo w swoim gospodarstwie”). To dorosły widzi zagrożenie i tylko on jest w stanie ustrzec przed nim swoje dziecko.
Katarzyna Łabuś
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości