logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Chroń „logo” zanim zniknie z koszulki
05.03.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Ekologia i środowisko

Chroń „logo” zanim zniknie z koszulki



Lacosta rezygnuje z zielonego krokodyla!

Firmowy znak marki zniknie z 1775 koszulek – co odpowiada ilości ginących gatunków zwierząt. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Ratujmy nasze gatunki” (ang. „Save Our Species”) autorstwa Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody (ang. International Union for Conservation of Nature, IUCN), Lacosta zastąpiła znane od lat logo krokodyla wizerunkami zwierząt zagrożonych wyginięciem. Marka apeluje by chronić własne logo!

Tygrysy sumatrzańskie, morświny kalifornijskie, żółwie birmańskie, nosorożce, iguany oraz papugi to przykłady nowych grafik, jakie pojawią się w miejscu znanego logo francuskiej marki Lacosta – zielonego krokodyla. Zaskakująca decyzja firmy wynika z słusznej sprawy – wspólnej inicjatywy Lacoste oraz IUCN (Unia Ochrony Przyrody), realizowanej pod hasłem hasłem „Save Our Species”

The crocodile is leaving its iconic spot to 10 threatened species through a partnership with the International Union for Conservation of Nature. The number of polos produced for each series corresponds to the remaining population sizes in the wild. By buying one of the 1775 polos, you participate in helping IUCN and Lacoste in the fight for wildlife conservation worldwide. Available only in some European countries and in the US – Link in bio. #LacosteSaveOurSpecies

A post shared by Lacoste (@lacoste) on Feb 27, 2018 at 11:35pm PST

Premiera koszulek „Save our Species” miała miejsce 28 lutego 2018.  Kolekcja prezentuje 10 różnych logo, jakie odpowiadają zagrożonym gatunkom. Ubrania zostały wyprodukowane w takiej ilości, jaka odpowiada liczbie (jeszcze) żyjących osobników danego gatunku. Było dziesięć rodzajów: z iguaną z wyspy Anegada (450 sztuk), z tygrysem sumatrzańskim, (350), saolą (250), kondorem kalifornijskim (231), papugą kakapo (157), nosorożcem jawajskim (67), lemurem Lepilemur septentrionalis (50), żółwiem Batagur trivittata (40) i delfinem vaquita (30).

Koszulki z wizerunkami zagrożonych zwierząt kosztowały 150 euro za sztukę, a dochód z nich uzyskany trafi na konto organizacji IUCN.

     

Iguana z wyspy Anegada (Cyclura pinguis) zamieszkuje wysuniętą najdalej na północ wyspę archipelagu Brytyjskich Wysp Dziewiczych. Roślinożerna jaszczurka z rodziny legwanowatych waży do sześciu kilogramów, mierzy 60 cm i zamieszkuje suche lasy tropikalne. Niestety, lasy są wycinane pod uprawy i hodowlę zwierząt, a dodatkowo w jaszczurce gustują tamtejsze psy i koty.

 

Lacosta Unia Ochrony Przyrody "Save Our Species"


Nazwa kampanii:
Save your logo
Nadawca:
International Union for Conservation of Nature (IUCN), Lacosta
Wykonawca:
International Union for Conservation of Nature (IUCN), Lacosta
Hasło kampani:
"Ratujmy nasze gatunki” (ang. „Save Our Species”)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek