logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Chorwacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
   ──────  02.12.2013

Chorwackie rugby w obronie kobiet



Zamiast na boisku znajduje się w pokoju. Tym razem nie walczy z przeciwnikiem o piłkę, ale powstrzymuje go od zadania ciosu kobiecie. Przedstawiony na plakacie zawodnik rugby walczy z właściwą sobie siłą i determinacją. Tym razem to walka z przemocą względem kobiet. Plakat pokazuje, że sprzeciw wobec przemocy względem kobiet powinien być jak gra w rugby – zdecydowany.

Kampania „Stand strong” („Wyraź swój sprzeciw”) została zlecona przez organizację non-profit Women’s room, która wspiera kobiety doświadczające przemocy domowej i przemocy w ogóle. Organizacja jest finansowo wspierana przez Chorwacki Związek Rugby, który przeznacza część zysków ze sprzedaży biletów na mecze na działalność Woman’s room. W rogu plakatu widnieje napis: „Croatian Rugby Association. Reliable partner of Women’s Room” („Chorwacki Związek Rugby. Niezawodny partner Women’s Room”). Kampanię zrealizowała agencja reklamowa IMAGO z Zagrzebia.

Katarzyna Łabuś


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stand strong
Czas:
2013.10.5 - 2013.11.5
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
Kraje:
Chorwacja
Nadawca:
Woman's room
Media:
Billboardy
Wykonawca:
IMAGO
Adresaci:
Kibice rugby, świadkowie przemocy wobec kobiet
Hasło kampani:
Stand strong against violence (Wyraź swój sprzeciw wobec przemocy)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek