logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Prawa człowieka
   ──────  13.03.2008

Chińska gorycz w słodkości



Sacrum, jakim są igrzyska, zamienia się w profanum, jakim jest rozgrywanie ich w Pekinie, gdzie łamane są prawa człowieka.

W ramach IV Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Wizualnej Inspiracje 2008 – „Sacrum – Profanum” ruszyła kampania społeczna „I LOVE China, I LOVE Pekin”. Kampania w przewrotny sposób mówi o „sympatii” do olimpiady, mającej się odbyć w tym roku w Chinach.

Na czekoladkach, będących upominkami festiwalowymi, znajduje się rysunek płaczącego serca oraz napis „I LOVE China, I LOVE Pekin”. Można je zdobyć w knajpkach festiwalowych w Szczecinie – w Bramie Jazz Cafe, XIII Muz CAFE WINEBAR LOUNGE oraz na wernisażach.

Organizatorzy Festiwalu przy okazji jego promocji starają się powiedzieć coś więcej o mieszaniu się sfery sacrum i profanum. Pokazują, jak podkreślił to przedstawiciel organizatorów Festiwalu – Kamil Robak – w wypowiedzi dla „Gazety Wyborczej”, że „sacrum, jakim są igrzyska, zamienia się w profanum, jakim jest rozgrywanie ich w Pekinie, gdzie łamane są prawa człowieka”.

"Nie" dla Olimpiady
Igrzyska Olimpijskie w Pekinie, które odbędą się w sierpniu, budzą wiele kontrowersji ze względu na łamanie praw człowieka w Chinach. Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy (KSD) 5 marca br. zaapelowało do dziennikarzy, działaczy sportowych i sportowców o "odważną i odpowiedzialną postawę wobec wszelkich przejawów dyskryminacji, ograniczenia wolności i prześladowań w Chinach".

Festiwal "Inspiracje"
Jest jednym z największych Międzynarodowych Festiwali Sztuki Wizualnej organizowanych w Polsce. To miejscem spotkań młodych artystów z całej Europy, jak również dyskusji o nowych trendach w sztuce wizualnej.

Festiwal inSPIRACJE to festiwal interdyscyplinarny (wcześniej festiwal fotografii). Porusza problemy współczesnej sztuki kierując się co roku wybraną myślą przewodnią. W roku 2008 festiwal obejmuje zestaw prac szeroko i nieskrępowanie traktujących pojęcie sacrum-profanum.

Wszystkie wydarzenia rozpoczną się między 13 a 16 marca 2008 roku i będą dostępne dla publiczności przez miesiąc.

W programie Festiwalu znalazły się: wystawy, wykłady i spotkania autorskie z zaproszonymi artystami, warsztaty fotograficzne, pokazy filmów i spotkania z ich twórcami, koncerty muzyczne, galeria bezdomna, performence i happeningi.

Wśród zaproszonych artystów będzie można zobaczyć: Piotra Kurkę z dwiema korespondującymi ze sobą instalacjami, najnowsze prace oraz filmy Łodzi Kaliskiej, filmy Artura Żmijewskiego, pokaz ArtVideo zebrany przez kuratora Michała Brzezińskiego. Swoje umiejętności zaprezentują też znani performerzy: Arti Grabowski, Roberta Rumas czy Andrzej Pawełczyk Udział w Festiwalu wezmą także artyści z Niemiec, Austrii i Ukrainy.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Festiwalu: http://www.inspiracje.art.pl/
M.Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
I LOVE China, I LOVE Pekin
Czas:
2008.3.13 - 2008.4.13
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Polska
Nadawca:
Make it Funky Production
Media:
Opakowania czekoladek
Wykonawca:
Make it Funky Production
Adresaci:
Wszyscy, szczególnie uczestnicy i goście festiwalu "Inspiracje 2008"
Hasło kampani:
I LOVE China, I LOVE Pekin





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek