logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > CHDWP dla młodych i aktywnych
20.10.2011
Tematy: Wydarzenia

CHDWP dla młodych i aktywnych



Warszawscy licealiści, którzy chcą zrealizować własny projekt społeczny, mogą otrzymać stypendium pomagające w jego realizacji.

Zgłoszenia do akcji „Choćby Dla Własnej Przyszłości” promującej stypendia przyjmowane są do 4 listopada. Zakwalifikowani uczniowie wezmą udział w szkoleniu z zarządzania projektami, następnie zaś w zespołach wymyślą i zaplanują swoje przedsięwzięcie. Na Gali kończącej projekt zostaną zaprezentowane wszystkie pomysły, a następnie wybrane najlepsze, których autorzy otrzymają granty o łącznej wysokości 13 tysięcy złotych na ich realizację.

W kampanię promującą inicjatywę włączyły się osoby, którym w osiągnięciu obecnej pozycji pomogło realizowanie projektów społecznych w czasach licealnych – są to Zuzanna Ziomecka, dziś redaktorka naczelna magazynu GaGa, wcześniej Aktivista (będąc uczennicą zorganizowała wystawę obrazów i happening artystyczny, zainteresowanie życiem kulturalnym rozwijała podczas studiów), Grzegorz Łapanowski, prowadzący dział kulinarny w programie Dzień Dobry TVN (w szkole działał w samorządzie i organizował imprezy, na studiach pracował w radiowęźle i telewizji) i Jacek Kastelaniec, fundraiser i aktywista na rzecz Pomarańczowej Rewolucji na Ukrainie i Wolnej Białorusi (jako licealista zakładał gazetkę szkolną i radiowęzeł, na który wspólnie z kolegami zdobyli potrzebne środki). Wszyscy podkreślają znaczenie swoich licealnych doświadczeń, które zaprocentowały w ich późniejszym życiu zawodowym.

Organizatorem kampanii „Choćby Dla Własnej Przyszłości” jest Stowarzyszenie Polska Młodych
w ramach projektu Fabryka Energii Społecznej. Partnerem merytorycznym kampanii jest MT&DC, a partnerami Biuro Edukacji M. St. Warszawy, Fundacja Rozwoju Liderów oraz Studenckie Koło Naukowe Badań Marketingowych Chi-Kwadrat. Kampania powstała przy wsparciu finansowym firm PKN Orlen i Polkomtel S.A.

Więcej informacji znajduje się na stronie projektu oraz na fanpage’u na portalu Facebook.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek