logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  20.10.2011

CHDWP dla młodych i aktywnych



Warszawscy licealiści, którzy chcą zrealizować własny projekt społeczny, mogą otrzymać stypendium pomagające w jego realizacji.

Zgłoszenia do akcji „Choćby Dla Własnej Przyszłości” promującej stypendia przyjmowane są do 4 listopada. Zakwalifikowani uczniowie wezmą udział w szkoleniu z zarządzania projektami, następnie zaś w zespołach wymyślą i zaplanują swoje przedsięwzięcie. Na Gali kończącej projekt zostaną zaprezentowane wszystkie pomysły, a następnie wybrane najlepsze, których autorzy otrzymają granty o łącznej wysokości 13 tysięcy złotych na ich realizację.

W kampanię promującą inicjatywę włączyły się osoby, którym w osiągnięciu obecnej pozycji pomogło realizowanie projektów społecznych w czasach licealnych – są to Zuzanna Ziomecka, dziś redaktorka naczelna magazynu GaGa, wcześniej Aktivista (będąc uczennicą zorganizowała wystawę obrazów i happening artystyczny, zainteresowanie życiem kulturalnym rozwijała podczas studiów), Grzegorz Łapanowski, prowadzący dział kulinarny w programie Dzień Dobry TVN (w szkole działał w samorządzie i organizował imprezy, na studiach pracował w radiowęźle i telewizji) i Jacek Kastelaniec, fundraiser i aktywista na rzecz Pomarańczowej Rewolucji na Ukrainie i Wolnej Białorusi (jako licealista zakładał gazetkę szkolną i radiowęzeł, na który wspólnie z kolegami zdobyli potrzebne środki). Wszyscy podkreślają znaczenie swoich licealnych doświadczeń, które zaprocentowały w ich późniejszym życiu zawodowym.

Organizatorem kampanii „Choćby Dla Własnej Przyszłości” jest Stowarzyszenie Polska Młodych
w ramach projektu Fabryka Energii Społecznej. Partnerem merytorycznym kampanii jest MT&DC, a partnerami Biuro Edukacji M. St. Warszawy, Fundacja Rozwoju Liderów oraz Studenckie Koło Naukowe Badań Marketingowych Chi-Kwadrat. Kampania powstała przy wsparciu finansowym firm PKN Orlen i Polkomtel S.A.

Więcej informacji znajduje się na stronie projektu oraz na fanpage’u na portalu Facebook.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek