logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Charytatywny Tydzień Restauracji z Groupon
28.04.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Charytatywny Tydzień Restauracji z Groupon



Siódma edycja organizowanej przez Groupon akcji Tydzień Restauracji ma charakter charytatywny – część zysku zostanie przekazana Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Ambasadorem projektu jest Natalia Kukulska. Partnerem wydarzenia zostało ponad 200 restauracji z całej Polski.

Groupon, wraz z partnerami, przygotowuje specjalną ofertę dla użytkowników serwisu, którzy przez ponad tydzień mają okazję skosztować menu wybranych restauracji do 50% taniej. Od kwoty każdego sprzedanego kuponu Groupon przekaże kwotę w wysokości 10 zł na konto organizacji, która opiekuje się porzuconymi i osieroconymi dziećmi. Uzbierana kwota zostanie przeznaczona na dożywianie potrzebujących dzieci w świetlicach środowiskowych i dla dzieci z rodzin zagrożonych rozpadem, którymi opiekuje się Stowarzyszenie. Akcję wspiera piosenkarka Natalia Kukulska oraz grecki kucharz i szef restauracji – Theofilos Vafidis.

Akcja potrwa od 27 kwietnia do 10 maja. Pełna lista restauracji dostępna jest na stronie www.groupon.pl.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek