Siódma edycja organizowanej przez Groupon akcji Tydzień Restauracji ma charakter charytatywny – część zysku zostanie przekazana Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Ambasadorem projektu jest Natalia Kukulska. Partnerem wydarzenia zostało ponad 200 restauracji z całej Polski.
Groupon, wraz z partnerami, przygotowuje specjalną ofertę dla użytkowników serwisu, którzy przez ponad tydzień mają okazję skosztować menu wybranych restauracji do 50% taniej. Od kwoty każdego sprzedanego kuponu Groupon przekaże kwotę w wysokości 10 zł na konto organizacji, która opiekuje się porzuconymi i osieroconymi dziećmi. Uzbierana kwota zostanie przeznaczona na dożywianie potrzebujących dzieci w świetlicach środowiskowych i dla dzieci z rodzin zagrożonych rozpadem, którymi opiekuje się Stowarzyszenie. Akcję wspiera piosenkarka Natalia Kukulska oraz grecki kucharz i szef restauracji – Theofilos Vafidis.
Akcja potrwa od 27 kwietnia do 10 maja. Pełna lista restauracji dostępna jest na stronie www.groupon.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”