Siódma edycja organizowanej przez Groupon akcji Tydzień Restauracji ma charakter charytatywny – część zysku zostanie przekazana Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Ambasadorem projektu jest Natalia Kukulska. Partnerem wydarzenia zostało ponad 200 restauracji z całej Polski.
Groupon, wraz z partnerami, przygotowuje specjalną ofertę dla użytkowników serwisu, którzy przez ponad tydzień mają okazję skosztować menu wybranych restauracji do 50% taniej. Od kwoty każdego sprzedanego kuponu Groupon przekaże kwotę w wysokości 10 zł na konto organizacji, która opiekuje się porzuconymi i osieroconymi dziećmi. Uzbierana kwota zostanie przeznaczona na dożywianie potrzebujących dzieci w świetlicach środowiskowych i dla dzieci z rodzin zagrożonych rozpadem, którymi opiekuje się Stowarzyszenie. Akcję wspiera piosenkarka Natalia Kukulska oraz grecki kucharz i szef restauracji – Theofilos Vafidis.
Akcja potrwa od 27 kwietnia do 10 maja. Pełna lista restauracji dostępna jest na stronie www.groupon.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary