logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Charytatywny bieg z mBankiem
20.04.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Charytatywny bieg z mBankiem



Dzięki biegaczom, którzy zdecydują się pobiec w 10 km biegu charytatywnym w ramach 6. mBank Łódź Maratonu najuboższe dzieci z regionu łódzkiego pojadą na wakacje organizowane przez Polski Czerwony Krzyż.

W tegorocznej edycji łódzkiego maratonu biegacze mają do wyboru 3 dystanse: maraton (42 km 195 m), półmaraton ( 21 km 97,5) oraz bieg na 10 kilometrów. Dochód z opłat startowych w najkrótszym biegu mBank przekaże na cel dobroczynny. Organizatorzy w ramach współpracy zorganizują również profesjonalne szkolenie z zakresu masowych imprez sportowych dla wszystkich wolontariuszy PCK, którzy będą zaangażowani w przedsięwzięcie.

– Bardzo nas cieszy inicjatywa mBanku. Dzięki biegaczom najbiedniejsze dzieci będą mogły wyjechać w tym roku na letnie kolonie. Ważny jest dla nas również fakt, że podczas wydarzenia będziemy wspólnie propagować ideę wolontariatu – mówi Stanisław Maciejewski, Dyrektor Okręgu Polskiego Czerwonego Krzyża w Łodzi.

– Mamy nadzieję, że krótki dystans oraz społeczny cel zachęcą do udziału wszystkich amatorów biegania, dla których dłuższe trasy są zbyt wyczerpujące – dodaje Tomasz Czudowski, dyrektor marketingu mBanku.

Udział w 6. mBank Łódź Maratonie zapowiedziała także Drużyna Szpiku, czyli zawodnicy, którzy biegają, aby promować walkę z chorobami krwi i zachęcać do oddawania szpiku kostnego na rzecz potrzebujących.

Start imprezy odbędzie się 17 maja br. o godzinie 11:00, na rynku Manufaktury. Formularz zgłoszeniowy, regulamin imprezy oraz wszelkie niezbędne informacje znajdują się na stronie www.maraton.com.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek