Marka GOSHICO 8 czerwca rozpoczęła trzecią edycję akcji charytatywnej na rzecz oddziału onkologii dziecięcej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Ideę „torebek niosących pomoc” wspierają: Barbara Kurdej-Szatan, Magdalena Różczka, Magdalena Schejbal oraz Paulina Sykut-Jeżyna. W ramach „4 Kids” powstały cztery torebki, w których wykorzystano pomysły ambasadorek akcji, zaprojektowane przez Małgorzatę Kotlonek-Horoch. Gwiazdy wzięły również udział w sesji zdjęciowej, promującej ich charytatywne torebki. Dochód ze sprzedaży limitowanych modeli zostanie przeznaczony na zakup specjalistycznych materacy oraz elementów wyposażenia sal.
Torba z uśmiechniętą pastelową buźką, nawiązującą do popularnych emotikonów, to propozycja stworzona z Basią Kurdej-Szatan. Model ozdobiony haftowanym, graficznym tukanem stanowi projekt zainspirowany pomysłem Magdy Różczki. Za białym shopper-bagiem o pop-artowym motywie komiksowego dymka stoi Magda Schejbal. Torebka Pauliny Sykut-Jeżyny inspirowana jest motywami florystycznymi.
Sprzedaż torebek charytatywnych jest prowadzona na stronie www.goshico.com oraz w showroomie marki na ul. Koszykowej 51a lok. 37 w Warszawie. Akcja potrwa do 20 sierpnia br. Modele zaprojektowane w ramach „4 Kids” kosztują 199 zł i będą obecne w ofercie marki jedynie w czasie trwania akcji.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary