Spółka Adspiro wspólnie ze stowarzyszeniem Saltrom uruchomiły charytatywną internetową sieć reklamową. Przystępuje się do niej poprzez zamieszczenie reklamy na swojej stronie www. Darczyńcy wykupują miejsca reklamowe, dostępne w sieci charytatywnej. Pozyskane w ten sposób środki finansowe wspierają działania Salezjańskiego Ruchu Troski o Młodzież. Celem działań Saltromu jest wychowanie dzieci i młodzieży. Organizacja prowadzi działalność wychowawczą, profilaktyczną i edukacyjną.
– Dzięki sieci osoby realizując swoje hobby w postaci prowadzenia blogów, czy posiadające swoje strony www mogą w prosty sposób wspierać działania Saltromu i tym samym pomagać dzieciom i młodzieży. Stąd też nazwa sieci „Saltrom – Pomagaj z nami” – mówi Agata Samek odpowiedzialna za charytatywną sieć reklamową po stronie Stowarzyszenia Saltrom.
Wydawcy stron www mogą pobierać kody charytatywnej reklamy rejestrując się w systemie Adspiro.pl. W tym samym systemie rejestrują się reklamodawcy, którzy poprzez system wspierają Saltrom, wykupując reklamę dla swoich firm i organizacji.
Sieć reklamowa wspierana jest przez firmę Benhauer. – Dla reklamodawców sieć ma być zwykłym kanałem promocji marki firmy, ale ciekawszym i atrakcyjniejszym o kontekst wspierania ludzi potrzebujących. Już w tym momencie mamy pierwsze firmy zainteresowane budową marki w ramach charytatywnej sieci reklamowej „Saltrom – Pomagaj z nami” – mówi pomysłodawca sieci, Karol Fedorowicz z firmy Benhauer.
Więcej informacji o sposobie uczestnictwa w sieci: www.benhauer.pl/pomagam
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi