logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Charytatywna sieć reklamowa
08.10.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Charytatywna sieć reklamowa



Spółka Adspiro wspólnie ze stowarzyszeniem Saltrom uruchomiły charytatywną internetową sieć reklamową. Przystępuje się do niej poprzez zamieszczenie reklamy na swojej stronie www. Darczyńcy wykupują miejsca reklamowe, dostępne w sieci charytatywnej. Pozyskane w ten sposób środki finansowe wspierają działania Salezjańskiego Ruchu Troski o Młodzież. Celem działań Saltromu jest wychowanie dzieci i młodzieży. Organizacja prowadzi działalność wychowawczą, profilaktyczną i edukacyjną.

– Dzięki sieci osoby realizując swoje hobby w postaci prowadzenia blogów, czy posiadające swoje strony www mogą w prosty sposób wspierać działania Saltromu i tym samym pomagać dzieciom i młodzieży. Stąd też nazwa sieci „Saltrom – Pomagaj z nami” – mówi Agata Samek odpowiedzialna za charytatywną sieć reklamową po stronie Stowarzyszenia Saltrom.

Wydawcy stron www mogą pobierać kody charytatywnej reklamy rejestrując się w systemie Adspiro.pl. W tym samym systemie rejestrują się reklamodawcy, którzy poprzez system wspierają Saltrom, wykupując reklamę dla swoich firm i organizacji.

Sieć reklamowa wspierana jest przez firmę Benhauer. – Dla reklamodawców sieć ma być zwykłym kanałem promocji marki firmy, ale ciekawszym i atrakcyjniejszym o kontekst wspierania ludzi potrzebujących. Już w tym momencie mamy pierwsze firmy zainteresowane budową marki w ramach charytatywnej sieci reklamowej „Saltrom – Pomagaj z nami” – mówi pomysłodawca sieci, Karol Fedorowicz z firmy Benhauer.

Więcej informacji o sposobie uczestnictwa w sieci: www.benhauer.pl/pomagam








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek