28 listopada ogłoszono wyniki konkursu Chamlet na najgorszą reklamę roku, organizowanego po raz 5. przez Zakład Projektowania Komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Tegoroczna edycja ma być ostatnią w obecnej formule, planowana jest jednak nowa inicjatywa. Na konkurs wpłynęło ponad 350 propozycji.
Jury, w skład którego wchodzą: prof. Michael Fleischer (Uniwersytet Wrocławski), prof. Grażyna Habrajska (Uniwersytet Łódzki), prof. Alosza Awdiejew (Uniwersytet Jagielloński), dr Michał Grech (UWr), Dirk Henkelmann (dyrektor kreatywny agencji dundp), Mariusz Wszołek (UWr), prof. Piotr Lewiński (UWr) i prof. Marcin Cieński (UWr) wybrało zwycięzców w każdej kategorii. W kategorii druk wygrała Fundacja Vide-Crede, w kategorii Telewizja: Uczelnia Korczaka, za reklamę internetową nagrodę otrzymała firma Everal, za reklamę społeczno-polityczną Marian Kowalski (kandydat do Parlamentu Europejskiego), a w kategorii communication design nagrodzono Okręgową Radę Adwokacą w Katowicach. EkstraSuper Chamleta otrzymała Fundacja Vide-Crede.
Do 5 grudnia internauci mogą głosować na reklamę, która otrzyma nagrodę publiczności. Głosowanie odbywa się pod tym linkiem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024