logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > CenterNet w szkołach
03.02.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

CenterNet w szkołach



Firma CenterNet realizująca akcję „Moja Pierwsza Komórka”, zachęca do organizowania lekcji na temat rozsądnego i bezpiecznego używania telefonu komórkowego.

Proponowane zajęcia zaczynają się od poznania głównego bohatera – Fonia, który odtąd towarzyszy uczniom przez cały czas trwania lekcji. Wraz z nim dzieci rozwiązują krzyżówki i zadania dotyczące kulturalnego i bezpiecznego korzystania z telefonu komórkowego. Dzieci poznają w ten sposób „7 zasad Fonia” – tj. Dzwoń i trzymaj telefon w bezpiecznym miejscu; Numer 112 może komuś uratować życie, używaj tylko w uzasadnionych sytuacjach; Są miejsca gdzie na telefon nie ma miejsca; Nie wygaduj się do zera; Zanim coś wciśniesz sprawdź co to jest; Telefon to nie kumpel. Przyjaźnij się z ludźmi; Nie odpisuj nieznajomym. Wszystko dzieje się w radosnej atmosferze zabawy.

– Rodzice bardzo często nie mają czasu lub zwyczajnie nie wiedzą jak porozmawiać z kilkuletnim dzieckiem o tak poważnej sprawie, jak na przykład numer alarmowy 112 i zasadności jego używania. Dlatego też wychodzimy z naszą inicjatywą do szkół – mówi Dorota Fronczek, odpowiedzialna w CenterNet S.A. za akcję.

Pierwsza lekcja pokazowa z Foniem, odbyła się w Szkole Podstawowej z oddziałami integracyjnymi Nr 275 w Warszawie. Organizatorzy zachęcają pedagogów do przeprowadzania tego typu lekcji w swoich szkołach. Na stronie internetowej akcji www.mojapierwszakomorka.pl, zostały udostępnione materiały dydaktyczne do lekcji, które będą pomocne w przeprowadzeniu zajęć.

Akcja „Moja Pierwsza Komórka” trwa od września br. Jej celem jest rozpropagowanie zasad bezpiecznego i racjonalnego korzystania z telefonu komórkowego przez dzieci. Organizatorem jest CenterNet S.A. nowy operator telefonii mobilnej w Polsce.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek