Nie można zlekceważyć rozsądnej krytyki – znany scenarzysta Andrzej Saramonowicz na swoim profilu na Facebooku zopiniował charytatywną galę polskiego UNICEF, która odbyła się 28 stycznia pod hasłem „Wszystkie kolory mody”. Podczas wydarzenia miała miejsce licytacja szmacianych laleczek, które zaprojektowali polscy projektanci: duet BOHOBOCO, Eva Minge Milano, Łukasz Jemioł, duet MUSES Urbańska & Komornicka i Teresa Rosati, a także modelka Anja Rubik oraz firma LiLou. Licytacja przyniosła 62 tys. zł, które organizacja przeznaczy na program szczepień dzieci w Sierra Leone.
Saramonowicz skomentował to następująco: Gala-srala, Sheraton, projektanci, celebrytki, suknie, cycki, depilacje, wcześniejsze msze u fryzjerów, torebunie, unicef, światła, lasery, szpilki, tipsy, łzy wzruszenia, potoki botoksu, pierdyliard słów o dobroci i zebrali… całe 62 tysiące złotych!!!!! Założę się, że organizacja tego spędu szmacianych laleczek kosztowała o niebo więcej!
Również na oficjalnym profilu UNICEF na Facebooku internauci negatywnie odnosili się do wydarzenia – pojawił się m.in. komentarz „62 tysiące? Pewnie jedna kiecka tyle warta” – i zauważali, że podobne kwoty zbierane są czasem podczas niewielkich, lokalnych akcji, a UNICEF jest jednak dużą organizacją. Organizatorzy w odpowiedzi podkreślali, że angażujący się w przygotowanie gali (m.in. prowadzący, modelki, muzycy, firma przygotowująca scenografię i nagłośnienie) zrzekli się swoich honorariów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe