logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Celebrytki, cycki, torebunie, UNICEF”
31.01.2014
Tematy: Wydarzenia

„Celebrytki, cycki, torebunie, UNICEF”



Nie można zlekceważyć rozsądnej krytyki – znany scenarzysta Andrzej Saramonowicz na swoim profilu na Facebooku zopiniował charytatywną galę polskiego UNICEF, która odbyła się 28 stycznia pod hasłem „Wszystkie kolory mody”. Podczas wydarzenia miała miejsce licytacja szmacianych laleczek, które zaprojektowali polscy projektanci: duet BOHOBOCO, Eva Minge Milano, Łukasz Jemioł, duet MUSES Urbańska & Komornicka i Teresa Rosati, a także modelka Anja Rubik oraz firma LiLou. Licytacja przyniosła 62 tys. zł, które organizacja przeznaczy na program szczepień dzieci w Sierra Leone.

Saramonowicz skomentował to następująco: Gala-srala, Sheraton, projektanci, celebrytki, suknie, cycki, depilacje, wcześniejsze msze u fryzjerów, torebunie, unicef, światła, lasery, szpilki, tipsy, łzy wzruszenia, potoki botoksu, pierdyliard słów o dobroci i zebrali… całe 62 tysiące złotych!!!!! Założę się, że organizacja tego spędu szmacianych laleczek kosztowała o niebo więcej!

Również na oficjalnym profilu UNICEF na Facebooku internauci negatywnie odnosili się do wydarzenia – pojawił się m.in. komentarz „62 tysiące? Pewnie jedna kiecka tyle warta” – i zauważali, że podobne kwoty zbierane są czasem podczas niewielkich, lokalnych akcji, a UNICEF jest jednak dużą organizacją. Organizatorzy w odpowiedzi podkreślali, że angażujący się w przygotowanie gali (m.in. prowadzący, modelki, muzycy, firma przygotowująca scenografię i nagłośnienie) zrzekli się swoich honorariów.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek