Nie można zlekceważyć rozsądnej krytyki – znany scenarzysta Andrzej Saramonowicz na swoim profilu na Facebooku zopiniował charytatywną galę polskiego UNICEF, która odbyła się 28 stycznia pod hasłem „Wszystkie kolory mody”. Podczas wydarzenia miała miejsce licytacja szmacianych laleczek, które zaprojektowali polscy projektanci: duet BOHOBOCO, Eva Minge Milano, Łukasz Jemioł, duet MUSES Urbańska & Komornicka i Teresa Rosati, a także modelka Anja Rubik oraz firma LiLou. Licytacja przyniosła 62 tys. zł, które organizacja przeznaczy na program szczepień dzieci w Sierra Leone.
Saramonowicz skomentował to następująco: Gala-srala, Sheraton, projektanci, celebrytki, suknie, cycki, depilacje, wcześniejsze msze u fryzjerów, torebunie, unicef, światła, lasery, szpilki, tipsy, łzy wzruszenia, potoki botoksu, pierdyliard słów o dobroci i zebrali… całe 62 tysiące złotych!!!!! Założę się, że organizacja tego spędu szmacianych laleczek kosztowała o niebo więcej!
Również na oficjalnym profilu UNICEF na Facebooku internauci negatywnie odnosili się do wydarzenia – pojawił się m.in. komentarz „62 tysiące? Pewnie jedna kiecka tyle warta” – i zauważali, że podobne kwoty zbierane są czasem podczas niewielkich, lokalnych akcji, a UNICEF jest jednak dużą organizacją. Organizatorzy w odpowiedzi podkreślali, że angażujący się w przygotowanie gali (m.in. prowadzący, modelki, muzycy, firma przygotowująca scenografię i nagłośnienie) zrzekli się swoich honorariów.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce