Z okazji kolejnych obchodów Dnia Marnowania Energii (1 kwietnia) organizacja Together z Wielkiej Brytanii po raz drugi prowadzi kampanię z antyekologicznym bohaterem Danem Powerem. W filmie, wzorowanym na teledyski z przełomu lat 80. i 90., skupiony wyłącznie na sobie Dan zachwala nieekologiczne postępowanie. Twórcy kampanii przekonują, że akcja ma mieć charakter terapeutyczny – wyzwalający, ponieważ w każdym człowieku siedzi Dan Power, co może wydać się nie do końca przekonujące, szczególnie dla odbiorców rozważnych i odpowiedzialnych.
Cała akcja jest przewrotna w swoim przekazie – zachęca do dbania o środowisko, okazuje jak niemądre i budzące zażenowanie jest lekkomyślne dysponowanie energią. Pełną gadżetów stronę kampanii www.energywastingday.com Dan zachwala następująco: "This site celebrates my two favourite things: wasting energy and me."
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona