Może siedemdziesiąt? – odpowiada z pewnym wahaniem mężczyzna. Został przed chwilą zapytany przez ankietera, jaka, w jego odczuciu, jest akceptowalna roczna liczba ofiar wypadków drogowych. I chociaż jest to i tak dużo mniej niż podają statystyki, pod wpływem tego, co zobaczył, zmienia zdanie.
Odpowiadającemu zostaje pokazane właśnie siedemdziesiąt osób – są to jego najbliżsi, rodzina i przyjaciele. Hasło "There’s no one someone won’t miss" ("Nie ma człowieka, którego nikomu by nie brakowało") wyjaśnia cel kampanii, jakim jest przekonanie wszystkich użytkowników dróg, że ich wspólną odpowiedzialnością jest zmniejszenie liczby wypadków – docelowo właśnie do zera.
Nazwa kampanii:
Towards Zero
Czas:
2015.8.26
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Australia
Nadawca:
Transport Accident Commission Australia (TAC Australia)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Clemenger BBDO (Melbourne)
Adresaci:
Użytkownicy dróg
Hasło kampani:
There's no one someone won't miss (Nie ma człowieka, którego nikomu by nie brakowało)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem