Cause Related Marketing jako narzędzie wzmacniające pozytywny wizerunek firmy
Praca magisterska w języku angielskim, poświęcona Cause Related Marketing jako narzędziu wzmacniającemu pozytywny wizerunek firmy.
Część pierwsza pracy zawiera definicję i ogólną charakterystykę zjawiska CRM oraz jego prezentację w kontekście marketingu komercyjnego i CSR. Następnie przedstawiona jest historia CRM na świecie, w Wielkiej Brytanii i w Polsce. W tej części pokazane są także korzyści z CRM dla firmy, organizacji pozarządowej, ogółu społeczeństwa i pojedynczego konsumenta. Żaden z programów CRM nie jest wolny od ryzyka, dlatego autorka przedstawia także potencjalne zagrożenia i pomysły, jak przekształcić je w możliwości. Ta część kończy się wskazówkami, jak zaprojektować skuteczną kampanię CRM.
Druga część pracy opisuje dobre praktyki z zakresu CRM. Przytoczony jest międzynarodowy przykład firmy AVON i jej programu „AVON kontra Rak Piersi”, pokazujący jego sukces na skalę globalną. By ukazać różne mechanizmy CRM w Polsce i Wielkiej Brytanii, opisano trzy brytyjskie i trzy polskie programy – wszystkie są długoterminowe, prowadzone na szeroką skalę i skuteczne.
Część trzecia zawiera informacje na temat polskich i szkockich praktyk z zakresu CRM. By zmierzyć poziom świadomości, uczestnictwa i wiedzy na temat CRM autorka przeprowadziła badanie wśród polskich i szkockich studentów.
By przeanalizować rezultaty i sformułować rekomendacje dotyczące przyszłych praktyk, przeprowadzono pięć wywiadów z przedstawicielami firm, organizacji pozarządowych i konsultantów z zakresu CSR/CRM. Wywiady, umieszczone w części czwartej, ukazują podobieństwa i różnice w postrzeganiu CRM przez różne środowiska.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2023
Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków
-
16.12.2022
Jak mądrze dokarmiać ptaki zimą?
-
02.12.2022
Co polskie internautki myślą o prezentach z drugiej ręki?
-
25.11.2022
Łączenie pracy z podróżowaniem popularne nie tylko wśród 20-latków
-
14.11.2022
Jesteśmy bardziej świadomi środowiskowo, ale niechętni do osobistych wyrzeczeń
-
30.09.2022
Pierwsze w Polsce badanie na temat marek przyjaznych cyfrowo