Carrefour Polska angażuje się w sponsoring kolejnych biegów maratońskich. We wrześniu wspierać będzie dwie imprezy – 33. PKO Wrocław Maraton oraz 37. PZU Maraton Warszawski. Patronując inicjatywom sportowym, sieć chce zachęcić pracowników i klientów do prowadzenia zdrowego stylu życia.
Od 2014 roku Carrefour prowadzi kampanię „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promocja zdrowego odżywiania i aktywnego spędzania czasu. Jak wynika z badania Eurobarometru na temat sportu i aktywności fizycznej przeprowadzonego w 2013 roku wśród obywateli Unii Europejskiej, ponad połowa Polaków w ogóle nie wykonuje ćwiczeń fizycznych i nie uprawia sportu. Natomiast tylko 28% ćwiczy lub uprawia sport regularnie, czyli przynajmniej raz w tygodniu. Średnia europejska jest wyższa – 41% mieszkańców UE podejmuje aktywność co najmniej raz w tygodniu.
Główną motywacją Europejczyków, w tym również Polaków, do podejmowania aktywności fizycznej oraz uprawiania sportu, są względy zdrowotne. 59% mieszkańców Polski ćwiczy przede wszystkim dla zdrowia. W dalszej kolejności wymieniane są takie powody jak poprawa sprawności, relaks i przyjemność płynące z uprawiania sportu oraz kontrola wagi.
W ramach współpracy firmy ze specjalistami dietetykami z Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW w Warszawie opracowano praktyczne porady żywieniowe dla osób aktywnie uprawiających sport.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach