Od 25 lutego do końca maja, Carrefour Polska po raz kolejny będzie uczestniczyć w ogólnokrajowej akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”. To IV edycja akcji, w której sieć bierze udział.
Organizatorem akcji jest wydawnictwo MURATOR S.A. Akcja zainaugurowana zostanie na łamach miesięcznika „M jak Mama” i trwać będzie od 25 lutego do końca maja. Inicjatywa ma na celu promowanie właściwych wzorców zachowań społecznych ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb przyszłych mam.
W akcji wezmą udział wszystkie hipermarkety sieci w Polsce. Przy sklepowych kasach wyeksponowane zostaną plakaty, zachęcające klientów do ustąpienia miejsca ciężarnym przy kasie sklepowej i pomocy przy przenoszeniu koszyka z zakupami. Dodatkowo w sieci telewizyjnej Carrefour TV emitowany będzie spot reklamowy przypominający o potrzebach kobiet w ciąży.
Jeszcze przed rozpoczęciem akcji na większości parkingów należących do Carrefour wydzielone zostały miejsca postojowe dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. W wybranych sklepach sieci znajdują się pokoje dla matki z dzieckiem – pomieszczenia wyposażone w przewijak, umywalkę, mydło, ręczniki, kosz na pieluchy oraz fotel, w którym matka może nakarmić dziecko. W hipermarketach kobiety mogą też skorzystać z kas dla kobiet w ciąży i osób niepełnosprawnych, w których obsługiwane są poza kolejnością.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!