logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Carrefour i dobroczynne ołówki
15.09.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Carrefour i dobroczynne ołówki



Poprzez sprzedaż specjalnych ołówków Carrefour Polska wraz z Polską Akcją Humanitarną wspiera budowę szkół w zniszczonym wojną Afganistanie. Większa liczba placówek szkolnych ma na celu zapewnienie wszystkim dzieciom lepszego dostępu do edukacji.

„Akcja Edukacja” to program pomocy Polskiej Akcji Humanitarnej, który zakłada sprzedaż ponad 4000 specjalnych ołówków w 56 wybranych hipermarketach sieci. Celem 1. edycji Akcji jest pozyskanie środków na zapewnienie jak największej liczbie dzieci w Afganistanie dostępu do edukacji oraz budowanie w Polsce świadomości skali problemu na świecie. – Chcemy przekonać Polaków, że warto włączyć się w wyrównywanie globalnych nierówności szans edukacyjnych, a także – w zagraniczną pomoc humanitarną- mówi Janina Ochojska, prezes fundacji PAH.

PAH od lat realizuje projekty, których celem jest dawanie szansy na edukację dzieciom w najbiedniejszych krajach świata. Wynika to z przekonania, że edukacja jest jednym ze sposobów ograniczania skrajnego ubóstwa: w ramach działań wspierających rozwój edukacyjny PAH odbudowuje szkoły, przygotowuje wyprawki szkolne, organizuje zajęcia pozwalające zdobyć lub doskonalić umiejętności zawodowe.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

  • 30.07.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Piłka nożna jest kobietą

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek