Poprzez sprzedaż specjalnych ołówków Carrefour Polska wraz z Polską Akcją Humanitarną wspiera budowę szkół w zniszczonym wojną Afganistanie. Większa liczba placówek szkolnych ma na celu zapewnienie wszystkim dzieciom lepszego dostępu do edukacji.
„Akcja Edukacja” to program pomocy Polskiej Akcji Humanitarnej, który zakłada sprzedaż ponad 4000 specjalnych ołówków w 56 wybranych hipermarketach sieci. Celem 1. edycji Akcji jest pozyskanie środków na zapewnienie jak największej liczbie dzieci w Afganistanie dostępu do edukacji oraz budowanie w Polsce świadomości skali problemu na świecie. – Chcemy przekonać Polaków, że warto włączyć się w wyrównywanie globalnych nierówności szans edukacyjnych, a także – w zagraniczną pomoc humanitarną- mówi Janina Ochojska, prezes fundacji PAH.
PAH od lat realizuje projekty, których celem jest dawanie szansy na edukację dzieciom w najbiedniejszych krajach świata. Wynika to z przekonania, że edukacja jest jednym ze sposobów ograniczania skrajnego ubóstwa: w ramach działań wspierających rozwój edukacyjny PAH odbudowuje szkoły, przygotowuje wyprawki szkolne, organizuje zajęcia pozwalające zdobyć lub doskonalić umiejętności zawodowe.
zobacz także
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?
-
30.07.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Piłka nożna jest kobietą

