logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.08.2014

Carlsberg dał śmieciom kosza



Firma Carlsberg Polska zorganizowała tego lata po raz piąty akcję pod hasłem „Daj śmieciom kosza”, podczas której promowała ekologiczną postawę wobec środowiska. Poprzez wspólną zbiórkę opakowań, konkursy i EKOedukację, zachęcała uczestników festiwali do segregacji opakowań i dbałości o otoczenie. Łącznie podczas trzech imprez – na festiwalu rocka gotyckiego Castle Party w Bolkowie, Festiwalu Słowian i Wikingów na wyspie Wolin oraz podczas Ostróda Reggae Festival – zebrano blisko 4 tony kubków i puszek.

W ramach akcji uczestnicy wakacyjnych imprez byli zachęcani do dbałości o czystość terenów zielonych i rekreacyjnych na co dzień oraz do segregacji opakowań. Sprzątnięte na miejscu imprez opakowania oddawali do specjalnie przeznaczonych do tego punktów – EKOstref, za co otrzymywali gadżety, m.in. ekolatarki czy słomiane maty, idealne do wypoczynku w plenerze. Wszystkie zebrane opakowania zostały przetworzone przez Organizację Odzysku KOBA. Osoby bawiące się na festiwalach dowiadywały się między innymi o zagrożeniach, jakie niosą dla środowiska oraz dla zdrowia ludzkiego porzucone śmieci.

W akcję zaangażowani byli pracownicy – wolontariusze Carlsberg Polska, którzy edukowali uczestników imprez w zakresie segregacji opakowań i recyklingu oraz  zachęcali do odpowiedzialnego podejścia na co dzień wobec środowiska, zwracania uwagi na porzucone opakowania i do sprzątania ich po sobie, np. po grillach, piknikach czy innych plenerowych spotkaniach na łonie natury. Wolontariusze rozdali także kilka tysięcy bransoletek z napisem „Drink Responsibly”, propagując rozważną konsumpcję alkoholu.

W dniu zakończenia każdego z festiwali pracownicy-wolontariusze dodatkowo rozdawali kilka tysięcy naklejek z hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” przypominających o niewsiadaniu za kierownicę po spożyciu alkoholu. Środki wypracowane przez 50 pracowników – wolontariuszy zostaną przeznaczone na rzecz potrzebujących pracowników firmy i ich rodzin.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek