logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  15.09.2009

Cały świat pieczętuje umowę



23 kwietnia 2009 r. w Brukseli Sekretarz Generalny ONZ, Ban Ki-moon, ogłosił ogólnoświatową kampanię klimatyczną „Przypieczętuj umowę!” (Seal the Deal!). Ma ona wpłynąć na wolę polityczną i wzmocnić społeczności w ich wysiłkach wspierających globalne porozumienie klimatyczne, które będzie dyskutowane w Kopenhadze w grudniu b.r.

Zmiany klimatu dotyczą wszystkich. Ocenia się, że dziewięć na dziesięć katastrof naturalnych jest skutkiem zmian klimatu. Wzrastająca temperatura, coraz częściej występujące powodzie, susze i sztormy wpływają na życie milionów osób. Globalny kryzys finansowy pogarsza tylko sytuację.

7 grudnia b.r. światowi przywódcy spotkają się w Kopenhadze w Danii, by zadecydować o krokach, jakie należy podjąć w obliczu jednego z największych wyzwań stojących przed ludzkością: zmian klimatu i związanego z nimi zrównoważonego rozwoju ekonomicznego.
Co należy zrobić w celu ochrony Ziemi i stworzenia ‘zielonej ekonomii’, by ludziom żyło się dobrze i dostatnio? Negocjatorzy w Kopenhadze będą musieli odpowiedzieć na to pytanie.

To, czy porozumienie zostanie osiągnięte do dnia 18 grudnia, kiedy to zakończy się spotkanie w Kopenhadze, nie jest tylko decyzją polityków. Osiągnięcie porozumienia zależy również od nacisków społeczeństw na całym świecie. ONZ chce zdopingować ludzi i społeczności, aby wsparły osiągnięcie porozumienia i doprowadziły do „przypieczętowania umowy” choćby przez podpisanie on-line światowej petycji. Zostanie ona przedstawiona światowym przywódcom biorącym udział w grudniowym szczycie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek