logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Chile, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  28.09.2012

Cały rok w tym samym ubraniu



Latem wszystkie dzieci ubrane są mniej więcej tak samo w lekką odzież. Zimą natomiast niektóre dzieci zakładają cieplejsze ubrania, a inne nadal chodzą w tych letnich.

Chilijska kampania przebiegająca pod hasłem „If you don’t see poverty in summer see it on winter” (Jeśli nie dostrzegasz biedy latem, dostrzeż ją zimą) pokazuje problem ubóstwa dzieci i zachęca do pomocy potrzebującym. Pomagać można wspierając finansowo nadawcę kampanii – chilijską Fundację Dona Bosco. To chrześcijańska organizacja non-profit oferująca pomoc oraz edukację młodzieży i dzieciom żyjącym w trudnych warunkach i wykluczonym społecznie.

Dla odbiorcy z Europy zastanawiający może być fakt, że na ilustracji prezentującej zimę, jest tylko nieco bardziej pochmurno niż na tej, która pokazuje lato. Chile leży na południowej półkuli, więc pory roku są odwrotne do europejskich. Lato przypada tu na grudzień, styczeń i luty, natomiast zima jest w czerwcu, lipcu i sierpniu. Podczas zimy temperatura rzadko spada poniżej 0st. C – w najchłodniejszych miesiącach wynosi ok 12st. C w dzień, a jeśli pojawi się śnieg to szybko topnieje.
Ewa Witkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kid
Czas:
2012.7.1
Tematy:
Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Chile
Nadawca:
Fundacion Don La Familia Bosco
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
La Familia
Adresaci:
Osoby dorosłe, rodzice
Hasło kampani:
If you don’t see poverty in summer see it on Winter (Jeśli nie dostrzegasz biedy latem, dostrzeż ją zimą)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek