logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Być ekologiem we własnym domu
26.02.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Być ekologiem we własnym domu

Your browser does not support the video tag.


25 lutego ruszyła druga część kampanii społecznej "Oszczędzaj.Wyłączaj.Odzyskuj. Świeć przykładem" w Polskim Radio (Trójka, radio Bis – w sumie wyemitowanych zostanie 60 spotów, w dniach 10-22 kwietnia) i TVP. Jej celem jest podniesienie świadomości ekologicznej Polek i Plaków oraz zwrócenie uwagi, że każdy z nas może być ekologiem we własnym domu, i aby tak się stało wystarczy przestrzegać trzech podstawowych zasad: oszczędzać, wyłączać i odzyskiwać.

Jak dbać o środowisko na co dzień (w domu, w biurze, na zakupach, podróżując, wypoczywając, spędzając czas w lesie) można dowiedzieć się ze strony Fundacji Nasza Ziemia – organizatora kampanii – na www.naszaziemia.pl. Można też dodać tam własny sposób.



Nazwa kampanii:
Oszczędzaj.Wyłączaj.Odzyskuj. Świeć przykładem
Czas:
2008.2.25 - 2008.4.22
Nadawca:
Fundacja Nasza Ziemia
Media:
Telewizja, radio, internet
Wykonawca:
Fundacja Nasza Ziemia, Polskie Radio Program 3
Adresaci:
Wszyscy
Hasło kampani:
Chroń środowisko - w swoim domu





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek