Groźne stworzenia i ludzie w czarnych ubraniach to przedstawienia dziecięcych lęków, zagubienia i stresu. Wydrukowane na papierze służącym do zawijania butelek z alkoholem razem z podstawowymi informacjami dotyczącymi FAS (alkoholowego zespołu płodowego) mają przestrzegać przed piciem alkoholu w ciąży.
Kampanię #dzieciniechcąfas zainicjowała Fundacja EY, prowadzona przez firmę EY. Autorami rysunków są dzieci, których zadaniem było zilustrowanie negatywnych uczuć, jakie towarzyszą na co dzień chorym na FAS. Papier wykorzystywany jest na stoiskach z alkoholem w sklepach sieci "Piotr i Paweł". Akcja służy podniesieniu świadomości o Światowym Dniu FAS (9 września) i zachęceniu do całkowitej abstynencji podczas ciąży.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy