logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  11.12.2021

Burger King idzie na frytki do McDonald’s



W pierwszy i drugi weekend grudnia McDonald’s organizuje charytatywną akcję McHappy Day: prowadzi zbiórkę pieniędzy na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. Z każdej zakupionej w tych dniach porcji frytek przekazuje złotówkę na funkcjonowanie Domów Ronalda McDonalda. Fundacja wspiera funkcjonowanie domów, dzięki którym rodzice mogą być przy swoich dzieciach, gdy te zmagają się z chorobą. Obecnie jest ich 377 na całym świecie, a w Polsce dwa – przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie i drugi przy Dziecięcym Szpitalu Klinicznym UCK WUM w Warszawie.

Dla wsparcia szczytnej idei Burger King postanowił zrezygnować z potencjalnych zysków i zachęcić gości swoich restauracji do wsparcia zbiórki McDonald’s. W sobotę, 11 grudnia, we wszystkich swoich lokalach w Polsce, organizuje akcję Burger King Pomocny Whopper Junior. Każdy kto przyjdzie do restauracji Burger King z frytkami i paragonem jako dowodem ich zakupu w McDonald’s w tym dniu, otrzyma darmowego Whopper Juniora.

W Burger King chcemy by świat stawał się lepszym miejscem i wiemy, że nasi goście czują podobnie – podkreśla Zuzanna Kilar-Tyczyńska, brand manager Burger King Polska. – Dlatego nie pierwszy i nie ostatni raz angażujemy się w sprawę, która może zmienić los wielu rodzin na lepszy. Sprawy takie jak pomoc potrzebującym są ponad wszelkimi podziałami.

Rok temu, podczas obostrzeń dla gastronomii, Burger King zaapelował do swoich klientów poprzez akcję „Zamówcie z McDonald’s”, by kupowali w McDonald’s, KFC oraz wielu innych restauracji. Więcej o akcji McHappy Day można dowiedzieć się na: https://mcdonalds.pl/mchappy-day/

NGO   |  burger king   |  konsumpcjonizm   |  Mc'Donalds   |  konsumenci   |  Fundacja Ronalda McDonalda   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   | 


Nazwa wydarzenia:
Burger King Pomocny Whopper Junior
Czas:
2021.12.11
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Burger King





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek