logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  27.10.2010

Bunt serca w pubie

Your browser does not support the video tag.


Serce nie sługa może odmówić posłuszeństwa – i odmawia dobremu klientowi pubu w nowej kampanii Ministerstwa Zdrowia zachęcającej do zachowania umiaru w piciu alkoholu. – To od ciebie zależy, ile lat pożyjesz i w jakiej kondycji będziesz spędzał swoją starość – mówi minister zdrowia. – Dobre nawyki, które powinniśmy wynieść z domu, to nawyki dobrego odżywiania, to oczywiście nawyk aktywności ruchowej, brak uzależnień, czyli np. palenia papierosów.

Mimo przestróg, z powodu zawału serca w Polsce codziennie umiera blisko 100 osób, a sama minister przyznaje się do wielokrotnych prób wyjścia z nałogu tytoniowego i tendencji do jedzenia późną porą. – To są nawyki, które chcemy wymazać z naszego życia i pokazać, jak można inaczej – powiedziała Ewa Kopacz na konferencji otwierającej nową kampanię "Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!"

Kampania „I love♥ Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!”, której pierwsza edycja rozpoczęła się w połowie października, ma zachęcić Polaków do prowadzenia zdrowego trybu życia, z naciskiem na upowszechnienie wiedzy o zapobieganiu chorobom serca. Akcja prowadzona jest w ramach programu „Narodowy Program Wyrównywania Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego na lata 2010-2012 POLKARD”. Na profilaktykę i edukację z tego programu w 2010 roku przewidziano 2,9 mln złotych.

W ramach prowadzonej akcji powstał spot zrealizowany w stylistyce niemego kina. Choć adresowany głównie do osób młodych – estetyką bliższy będzie zapewne osobom starszym, lubiącym dawne filmy.

Reżyserem spotów jest Piotr Janowski. Reklama opracowana została przez dyrektora kreatywnego kampanii Piotra Jagielskiego, opiera się na przesłaniu: „Serce nie sługa. Może odejść, jeśli nie będziesz traktował go odpowiednio i szanował”. Ambasadorami akcji zostali Katarzyna Dowbor oraz Zbigniew Wodecki.

Obywatele Polski, to w ok. 33% palacze tytoniu, nadwaga towarzyszy 40% Polaków, a otyłość 20%. Do tego dochodzi niska aktywność fizyczna: wśród mężczyzn 49% i wśród kobiet 56%. W ocenie krajowego konsultanta ds. kardiologii prof. Grzegorza Opolskiego, gdyby wyeliminować wymienione wyżej czynniki ryzyka, można uniknąć nawet 80 proc. zawałów serca i udarów mózgu.

Za realizację kampanii odpowiada firma JP Konsulting we współpracy z Centrum Kardiologii z Józefowa. Spot przygotowało studio filmowe Opus Fillm, a media zaplanował Equinox Polska. Działaniom reklamowym towarzyszy kampania PR prowadzona przez agencję Media Connect. Nadawca kampanii, Ministerstwo Zdrowia, już dziś zapowiada kolejne odsłony kampanii w przyszłych latach.

Strona kampanii: www.kochajserce.pl
M.Prządka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
I love♥ Kochaj swoje serce
Czas:
2010.10.19 - 2010.12.31
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Zdrowia
Media:
Telewizja, radio, prasa, internet, billboardy
Wykonawca:
JP Konsulting, Centrum Kardiologii z Józefowa
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek