W Australii trwa kampania oparta na pięknym animowanym filmie z muzyką Fleet Foxes. Uświadamia największe zagrożenie czyhające na dzikie zwierzęta w Australii, czyli utratę ich naturalnego środowiska. O gwałtownym kurczeniu się cennych przestrzeni niezbędnych do życia – dla kangurów, żółwi wodnych czy kakadu – przypomina WWF, tym razem nie tylko zaznaczając, jak nagląca jest sprawa ratowania zagrożonych terenów, lecz także łamiąc stereotypowe myślenie o tym, że pojedyncza osoba nie ma wpływu na ochronę środowiska. "Take action!", czyli Działaj!, wzywa film reklamowy stworzony przez agencję Leo Burnett z Sydney.
Kampania "Ticked Box" przedstawia zwyczajnych ludzi, którzy mają możliwość odhaczenia na pisemnych ankietach haseł takich jak: Przejmuję się przyszłością środowiska naturalnego, Jestem gotowy/a do pomocy, Odegram główną rolę w ochronie środowiska, a przede wszystkim Będę działać, wesprę WWF. Uniwersalny symbol poświadczenia wsparcia – zaznaczony własnoręcznie kwadracik – zostaje każde z osobna ożywione, odrywa się od kartki i łączy siły z setkami innych, budując środowisko naturalne dla zwierząt zamieszkujących Australię.
WWF świadome trudu przekonywania ludzi do włączenia się do akcji tak szerokiej i dalekosiężnej jak ochrona środowiska, stworzyło film przekonujący, że nawet minimalne wsparcie, wyrażone deklaracją gotowości do działania, może dać pozytywny i bezpośredni efekt w tej sprawie. Spot reklamowy zachęca do wpłaty 25 dolarów na konto organizacji – kwota ta stanie się kolejną cegiełką przy odbudowie mieszkania dla zwierząt.
M. Miąc
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego