8 maja, podczas dnia galowego Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008, rozstrzygnięty został konkurs na projekt plakatu do 3. edycji kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy”.
Zadaniem konkursowym było zaprojektowanie takiego plakatu, który tworzy pozytywną atmosferę wokół idei bycia trzeźwym oraz zachęca kierowców i pasażerów do odważnego promowania trzeźwości w swoim otoczeniu. Buduje modę na trzeźwy, zdrowy styl życia, rozsądne, praktycznie działanie, realną ocenę sytuacji, stanowczość i konsekwencję.
Zwycięzcą konkursu został Przemysław Bukowski, absolwent Projektowania Graficznego w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, który zaprojektował plakat przedstawiający tablicę rejestracyjną z napisem „Trzeźwy”. 2 nagrodę przyznano Dorocie Marciniak, absolwentce Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, a 3. Wojciechowi Zatorskiemu, absolwentowi Instytutu Form Przemysłowych w PWSST im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi.
Tematyka tegorocznej edycji Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008 w Krakowie koncentrowała się wokół wykorzystania kreacji i outdooru w promocji reklamy społecznej. Od 24 kwietnia można było zobaczyć zrealizowane linie kreatywne do kampanii społecznych. Patronem Festiwalu oraz kampanii jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia