8 maja, podczas dnia galowego Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008, rozstrzygnięty został konkurs na projekt plakatu do 3. edycji kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy”.
Zadaniem konkursowym było zaprojektowanie takiego plakatu, który tworzy pozytywną atmosferę wokół idei bycia trzeźwym oraz zachęca kierowców i pasażerów do odważnego promowania trzeźwości w swoim otoczeniu. Buduje modę na trzeźwy, zdrowy styl życia, rozsądne, praktycznie działanie, realną ocenę sytuacji, stanowczość i konsekwencję.
Zwycięzcą konkursu został Przemysław Bukowski, absolwent Projektowania Graficznego w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, który zaprojektował plakat przedstawiający tablicę rejestracyjną z napisem „Trzeźwy”. 2 nagrodę przyznano Dorocie Marciniak, absolwentce Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, a 3. Wojciechowi Zatorskiemu, absolwentowi Instytutu Form Przemysłowych w PWSST im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi.
Tematyka tegorocznej edycji Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008 w Krakowie koncentrowała się wokół wykorzystania kreacji i outdooru w promocji reklamy społecznej. Od 24 kwietnia można było zobaczyć zrealizowane linie kreatywne do kampanii społecznych. Patronem Festiwalu oraz kampanii jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
02.04.2024
Kolorowe skarpetki, które pomagają osobom w spektrum autyzmu
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!