8 maja, podczas dnia galowego Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008, rozstrzygnięty został konkurs na projekt plakatu do 3. edycji kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy”.
Zadaniem konkursowym było zaprojektowanie takiego plakatu, który tworzy pozytywną atmosferę wokół idei bycia trzeźwym oraz zachęca kierowców i pasażerów do odważnego promowania trzeźwości w swoim otoczeniu. Buduje modę na trzeźwy, zdrowy styl życia, rozsądne, praktycznie działanie, realną ocenę sytuacji, stanowczość i konsekwencję.
Zwycięzcą konkursu został Przemysław Bukowski, absolwent Projektowania Graficznego w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, który zaprojektował plakat przedstawiający tablicę rejestracyjną z napisem „Trzeźwy”. 2 nagrodę przyznano Dorocie Marciniak, absolwentce Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, a 3. Wojciechowi Zatorskiemu, absolwentowi Instytutu Form Przemysłowych w PWSST im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi.
Tematyka tegorocznej edycji Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008 w Krakowie koncentrowała się wokół wykorzystania kreacji i outdooru w promocji reklamy społecznej. Od 24 kwietnia można było zobaczyć zrealizowane linie kreatywne do kampanii społecznych. Patronem Festiwalu oraz kampanii jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025