logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko
   ──────  09.12.2014

Brudny samochód, brazylijska myjnia i zderzaki

Your browser does not support the video tag.


Atrakcyjna kobieta podchodzi do brudnego samochodu. Zdawałoby się, że za chwilę, ku uciesze mężczyzny za kierownicą, zacznie myć karoserię. Kierowca po prowokacyjnym pokazie, podczas którego dziewczyna wykonuje dwuznaczne ruchy, dostrzega że samochód wciąż jest brudny, a na dodatek na jego powierzchni został wymalowany napis: "No rain no washing" ("Nie ma deszczu, nie ma mycia").

Nagranie nie jest zapowiedzią taniej produkcji erotycznej, ale stanowi odpowiedź na poważny problem, z którym borykają się mieszkańcy Brazylii. Kampania została zrealizowana na zlecenie brazylijskiego oddziału The Nature Conservancy przez agencję kreatywną Africa. Jej celem jest nakłonienie kierowców do mycia swoich samochodów wyłącznie podczas deszczu. Brazylia zmaga się z katastrofalnymi suszami, w szczególności Sao Paulo, dlatego tak ważne jest oszczędzanie każdej kropli życiodajnej substancji. Kampania przekonuje, że brudny samochód to nie problem w obliczu środowiskowej katastrofy, tym bardziej, że bez mycia można zaoszczędzić około 500 litrów wody. Rezultat należy pomnożyć przez ponad siedem milionów samochodów poruszających się po Sao Paulo.

Kampania została wykonana w żartobliwym stylu, operuje przy tym seksualnymi odniesieniami, które mają przyciągnąć uwagę odbiorcy – w szczególności męskiej części widzów. Organizacja The Nature Conservancy rozpoczęła miesiąc temu kampanię #NaoChoveNaoLavo (NoRainNoWashing) w mediach społecznościowych. W projekt włączyła się także marka samochodowa Mitsubishi, wypuszczając klip, na którym pokazano wyścig samochodowy. Film opatrzono hasłem: "Getting your car dirty has already won you a lot of trophies. Now the prize is even bigger" ("Brudny samochód zdobył już wiele trofeów. Teraz nagroda jest jeszcze większa."). Nagranie można obejrzeć pod tym adresem.

Joanna Suchorowiec


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Nao Chove Nao Lavo
Czas:
2014.10.23
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
The Nature Conservancy Brasil
Wykonawca:
Africa
Adresaci:
Kierowcy, szczególnie młodzi mężczyźni





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek