logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.10.2010

Bravo i gwiazdy przeciwko przemocy



Młodzieżowy magazyn Bravo, wydawany przez Bauer Media, rozpoczął pod koniec września kampanię „Stop Przemocy! Bravo i Gwiazdy Przeciwko Przemocy w Szkole”. Wydarzenie wspiera ponad 100 popularnych wśród młodzieży idoli.

Celem kampanii jest nagłośnienie tematu szkolnej agresji – zwrócenie uwagi na problem oraz zmiana postaw zarówno wśród uczniów, rodziców, jak i nauczycieli.

Akcja ma edukować młodzież, w jaki – pozbawiony agresji – sposób reagować na przemoc, unikać niebezpiecznych sytuacji oraz piętnować agresywne zachowania innych. Istotnym elementem działań jest również aktywizowanie rodziców i nauczycieli do wspólnego przeciwdziałania przemocy, a także promowania pozytywnych postaw.

Poparcie dla kampanii wyraziło wiele spośród młodzieżowych gwiazd: Afromental, Agustin Egurrola, Natalia Lesz, Patricia Kazadi, Ania Wyszkoni, Marina, Ewa Farna, Iwona Węgrowska, FEEL, Mrozu, Wojtek Brzozowski, Maciek Florek (Gleba), VOLVER, Candy Girl, Liber, Doniu, Grupa Operacyjna, Łukasz Zagrobelny, Szymon Wydra & Carpe Diem, Justin Bieber, White Lies, Anja Orthodox oraz prezenterzy VIVA POLSKA.

Działania w ramach kampanii prowadzone będą na łamach pisma Bravo, na stronie www.bravo.pl oraz w serwisach informacyjnych patronów medialnych. Rozpocznie je cykl artykułów dotyczących problemu przemocy. Planowane są również wypowiedzi patronujących akcji gwiazd, opinie psychologów oraz listy czytelników. Do współpracy zaproszeni zostali eksperci z zakresu psychologii społecznej, którzy będą doradzać młodzieży, jak przeciwdziałać szkolnej przemocy, nie powodując eskalacji agresji.

W ramach akcji ogłoszony zostanie również konkurs dla szkół. Nagrodą będzie wizyta gwiazd patronujących akcji w pięciu zwycięskich placówkach.

Kampanię „Stop Przemocy! Bravo i Gwiazdy Przeciwko Przemocy w Szkole” wspierają: RMF Maxxx, Interia.pl, Telewizja VIVA POLSKA, Tele Tydzień, Tina, Świat Kobiety, Bravo Girl, Bravo Sport, Twist, Fun Club oraz sieć sklepów New Yorker.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek