logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bravo i gwiazdy przeciwko przemocy
03.10.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bravo i gwiazdy przeciwko przemocy



Młodzieżowy magazyn Bravo, wydawany przez Bauer Media, rozpoczął pod koniec września kampanię „Stop Przemocy! Bravo i Gwiazdy Przeciwko Przemocy w Szkole”. Wydarzenie wspiera ponad 100 popularnych wśród młodzieży idoli.

Celem kampanii jest nagłośnienie tematu szkolnej agresji – zwrócenie uwagi na problem oraz zmiana postaw zarówno wśród uczniów, rodziców, jak i nauczycieli.

Akcja ma edukować młodzież, w jaki – pozbawiony agresji – sposób reagować na przemoc, unikać niebezpiecznych sytuacji oraz piętnować agresywne zachowania innych. Istotnym elementem działań jest również aktywizowanie rodziców i nauczycieli do wspólnego przeciwdziałania przemocy, a także promowania pozytywnych postaw.

Poparcie dla kampanii wyraziło wiele spośród młodzieżowych gwiazd: Afromental, Agustin Egurrola, Natalia Lesz, Patricia Kazadi, Ania Wyszkoni, Marina, Ewa Farna, Iwona Węgrowska, FEEL, Mrozu, Wojtek Brzozowski, Maciek Florek (Gleba), VOLVER, Candy Girl, Liber, Doniu, Grupa Operacyjna, Łukasz Zagrobelny, Szymon Wydra & Carpe Diem, Justin Bieber, White Lies, Anja Orthodox oraz prezenterzy VIVA POLSKA.

Działania w ramach kampanii prowadzone będą na łamach pisma Bravo, na stronie www.bravo.pl oraz w serwisach informacyjnych patronów medialnych. Rozpocznie je cykl artykułów dotyczących problemu przemocy. Planowane są również wypowiedzi patronujących akcji gwiazd, opinie psychologów oraz listy czytelników. Do współpracy zaproszeni zostali eksperci z zakresu psychologii społecznej, którzy będą doradzać młodzieży, jak przeciwdziałać szkolnej przemocy, nie powodując eskalacji agresji.

W ramach akcji ogłoszony zostanie również konkurs dla szkół. Nagrodą będzie wizyta gwiazd patronujących akcji w pięciu zwycięskich placówkach.

Kampanię „Stop Przemocy! Bravo i Gwiazdy Przeciwko Przemocy w Szkole” wspierają: RMF Maxxx, Interia.pl, Telewizja VIVA POLSKA, Tele Tydzień, Tina, Świat Kobiety, Bravo Girl, Bravo Sport, Twist, Fun Club oraz sieć sklepów New Yorker.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek