Młodzieżowy magazyn Bravo, wydawany przez Bauer Media, rozpoczął pod koniec września kampanię „Stop Przemocy! Bravo i Gwiazdy Przeciwko Przemocy w Szkole”. Wydarzenie wspiera ponad 100 popularnych wśród młodzieży idoli.
Celem kampanii jest nagłośnienie tematu szkolnej agresji – zwrócenie uwagi na problem oraz zmiana postaw zarówno wśród uczniów, rodziców, jak i nauczycieli.
Akcja ma edukować młodzież, w jaki – pozbawiony agresji – sposób reagować na przemoc, unikać niebezpiecznych sytuacji oraz piętnować agresywne zachowania innych. Istotnym elementem działań jest również aktywizowanie rodziców i nauczycieli do wspólnego przeciwdziałania przemocy, a także promowania pozytywnych postaw.
Poparcie dla kampanii wyraziło wiele spośród młodzieżowych gwiazd: Afromental, Agustin Egurrola, Natalia Lesz, Patricia Kazadi, Ania Wyszkoni, Marina, Ewa Farna, Iwona Węgrowska, FEEL, Mrozu, Wojtek Brzozowski, Maciek Florek (Gleba), VOLVER, Candy Girl, Liber, Doniu, Grupa Operacyjna, Łukasz Zagrobelny, Szymon Wydra & Carpe Diem, Justin Bieber, White Lies, Anja Orthodox oraz prezenterzy VIVA POLSKA.
Działania w ramach kampanii prowadzone będą na łamach pisma Bravo, na stronie www.bravo.pl oraz w serwisach informacyjnych patronów medialnych. Rozpocznie je cykl artykułów dotyczących problemu przemocy. Planowane są również wypowiedzi patronujących akcji gwiazd, opinie psychologów oraz listy czytelników. Do współpracy zaproszeni zostali eksperci z zakresu psychologii społecznej, którzy będą doradzać młodzieży, jak przeciwdziałać szkolnej przemocy, nie powodując eskalacji agresji.
W ramach akcji ogłoszony zostanie również konkurs dla szkół. Nagrodą będzie wizyta gwiazd patronujących akcji w pięciu zwycięskich placówkach.
Kampanię „Stop Przemocy! Bravo i Gwiazdy Przeciwko Przemocy w Szkole” wspierają: RMF Maxxx, Interia.pl, Telewizja VIVA POLSKA, Tele Tydzień, Tina, Świat Kobiety, Bravo Girl, Bravo Sport, Twist, Fun Club oraz sieć sklepów New Yorker.
M. Czerepak
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

