Najnowsza kampania promocyjna znanego regionu Włoch prezentuje miejsca, których naprawdę tam nie ma.
Koncepcja kampanii "Divina Toscana" ("Boska Toskania")nawiązuje do Boskiej komedii Dantego – widoki przedstawione na plakatach opatrzone są cytatami z tego dzieła. Kontrowersje wzbudził fakt, że na pejzażach za pomocą programów graficznych umieszczono dodatkowe elementy, co powoduje, że plakaty prezentują nieistniejące miejsca – np. na plaży w miejscowości Feniglia na półwyspie Argentario znalazła się nieobecna tam w rzeczywistości skała, z której plażowicze skaczą do morza, widok z Alp Apuańskich uzupełniono o skalny występ z którego można rzekomo podziwiać widoki, a do drogi wśród cyprysów w dolinie Val d’Orcia dodano na pierwszym planie nigdy nie powstałą bramę wjazdową oraz stare drzewo.
Mieszkańcy regionu w większości czują się dotknięci i odbierają kampanię jako sugestię, że ich region nie jest wystarczająco atrakcyjny. Akcję skrytykował także przewodniczący toskańskich władz Enrico Rossi.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach