logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > BOŚ dba o czystość lasów
12.11.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

BOŚ dba o czystość lasów



Fundacja Banku Ochrony Środowiska po pilotażowej akcji #BrudnoTu przekształca ją w całoroczne przedsięwzięcie. Od 10.11 za pomocą smartfona i aplikacji LocalSpot można zgłosić każde dzikie wysypisko śmieci w Polsce. Zgłoszenie automatycznie trafi do właściwej gminy.

Aby zgłosić wysypisko, należy otworzyć aplikację w telefonie, zrobić zdjęcie zaśmieconemu miejscu, wybrać kategorię „Akcja #BrudnoTu” i kliknąć przycisk „dodaj”. Można zrobić to także za pomocą strony www.localspot.pl. Można zrobić to anonimowo, bez konieczności logowania. Wszystkie zgłoszenia pojawiają się także na mapie, a każdy użytkownik może je zobaczyć, skomentować, albo poprzeć klikając symbol serduszka.

Za pomocą aplikacji LocalSpot można zgłaszać również inne problemy, np. awarię latarni, nieodśnieżony chodnik czy zaśmiecony park. Widzimy je, ale rzadko reagujemy. Dlaczego? Bo często po prostu nie wiemy, gdzie je zgłosić. To właśnie dlatego stworzyliśmy prostą usługę LocalSpot. Ma ona pomagać mieszkańcom i urzędom w dbaniu o przestrzeń publiczną. Aplikacja jest darmowa, a każde wysłane za jej pośrednictwem zgłoszenie automatycznie trafia do właściwej komórki w gminie – mówi Maciej Dopierała odpowiedzialny za projekt LocalSpot.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek