logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Borys Szyc przekazał sprzęt Siemens do rodzinnego domu dziecka
16.04.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Borys Szyc przekazał sprzęt Siemens do rodzinnego domu dziecka



Borys Szyc w imieniu marki Siemens przekazał sprzęt AGD do rodzinnego domu dziecka w Nowym Bronowie. Placówka została wskazana przez Fundację Świętego Mikołaja. Przekazanie sprzętu będzie ukoronowaniem akcji Godzina dla Ziemi WWF oraz symbolicznym początkiem kolejnej – „Energia jest w Nas” marki Siemens.

To kolejny rok, w którym Siemens jest partnerem organizacji ekologicznej WWF. W tym roku, w ramach akcji Godzina dla Ziemi WWF, marka Siemens zobowiązała się do przekazania energooszczędnego sprzętu AGD rodzinnemu domowi dziecka.  Marce Siemens i organizacji WWF udało się zaangażować w ideę dobroczynności internautów, edukując ich jednocześnie w zakresie oszczędności energii. Celem, jaki został postawiony przed polskimi internautami, było zadeklarowanie udziału w Godzinie dla Ziemi WWF poprzez zgaszenie światła i zarejestrowanie się na dedykowanej stronie internetowej przez co najmniej 10.000 osób. Liczba ta została osiągnięta w ciągu kilku dni.

W efekcie zaangażowania internautów rodzinny dom dziecka w Nowym Bronowie jako pierwszy otrzyma sprzęt AGD marki Siemens. Finał stał się zalążkiem nowej akcji marki Siemens – „Energia jest w nas”, która potrwa do końca 2012 roku. Celem kampanii jest wzmocnienie społecznej wrażliwości na kwestię ochrony środowiska, a także pokazanie, jak każdy może oszczędzać energię. Równie istotnym czynnikiem było połączenie tej edukacji z pomocą tym, którzy są w potrzebie.

– Dzięki tej kampanii  chcemy  pokazać, że działając razem, możemy wywołać trwały efekt. Jeden człowiek nie jest w stanie zmienić świata. Prawdziwa siła płynie ze wspólnego działania – mówi Anna Drozdowska, Senior Brand Manager marki Siemens. Akcja nie jest ograniczona ilościowo, co oznacza, że za każde 10 000 nowych uczestników, Siemens przekaże sprzęt do kolejnego rodzinnego domu dziecka. Placówki są typowane przez Fundację Św. Mikołaja.

Każdy dom dziecka otrzyma energooszczędny zestaw składający się z pralki, zmywarki i lodówko-zamrażarki marki Siemens.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek