logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Bolesne emotikony
05.09.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Argentyna, Brazylia, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt

Bolesne emotikony



PETA, jedna z największych na świecie organizacji walczących o prawa zwierząt, nawiązała współpracę z Unicode Consortium, organizacją non-profit, zajmującą się ujednolicaniem systemów kodowania. Efektem tego jest inicjatywa Raw Emojis (Bolesne emotikony), mająca swoją premierę podczas tegorocznego Tygodnia Świadomości Praw Zwierząt (Animal Rights Awareness Week), przypadającego na trzeci tydzień czerwca.

W ramach projektu standardowe emotikony ze zwierzętami (stanowiące „wyposażenie” większości popularnych komunikatorów) zostały zastąpione przez ich okaleczone wersje. Jak podkreślają twórcy kampanii: „cierpiące z winy człowieka zwierzęta stają się w ten sposób integralną częścią rozmowy”. Co jednak najistotniejsze, użycie popularnych ikonek jako formy komunikowania o prawach zwierząt sprawia, że przekaz kampanii dociera do odbiorców poniekąd „pozajęzykowo” – z ominięciem takich aspektów jak wiek, czy płeć i w efekcie jest czytelny pod każdą szerokością geograficzną:

https://video.adsoftheworld.com/h87syuhyb2g4l2uqhtg6y72iq92j.mp4

NGO outdoor konsumpcjonizm PETA komunikacja konsumenci Brazylia Argentyna digital integrated prawa zwierząt kampanie studenckie experiential Unicode Consortium emotikony Tydzień Świadomości Praw Zwierząt


Nazwa kampanii:
Raw Emojis
Czas:
2023.5
Nadawca:
PETA
Media:
integrated (experiential, digital, outdoor)
Wykonawca:
School: Miami Ad School São Paulo • Miami Ad School Buenos Aires
Hasło kampani:
#RawEmojis





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek