logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Walka z przemocą
   ──────  07.12.2008

Ból od słów

Your browser does not support the video tag.


Duży problem w zwalczaniu przemocy domowej stanowią jej ofiary, które same niekiedy go marginalizują. Robią to, kierując się źle rozumianą miłością – miłością do oprawcy i wiarą w jego miłość. Robią to, kierując się złudną nadzieją, że miłość ofiary przemieni bestię w księcia, że tak naprawdę bestia jest księciem.

Stacja MTV w grudniu 2008 roku, w ramach działań społecznych pod szyldem Stying Alive, wyemitowała 60-sekundowy film, w którym mąż krzyczy na żonę. Kobieta kuli się ze strachu przed tymi krzykami, widać, że sprawiają jej ból. Z drastyczną sceną kontrastuje łagodny głos aktorki Heleny Bonham-Carter, która deklamuje fragmenty "Hymnu do miłości" z I listu do Koryntian: „Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą; nie dopuszcza się bezwstydu, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą. Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma".

Na zakończenie filmu widać ranę na twarzy kobiety tworzącą napis "Suka" oraz hasło „If only you could see the damage words cause”. Kampania uświadamia osobom doznającym przemocy ze strony swojego partnera, że nie musi być ona wyłącznie fizyczna i nie musi pozostawiać widocznych na ciele śladów. Często jest niedostrzegana, nawet przez jej ofiarę, która uważa, że miłość wszystko znosi, lecz zapomina, że miłość nie unosi się gniewem i że dotyczy to obu stron związku.
M. Durda


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Scar
Czas:
2008.12.2 - 2008.12.31
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
MTV Networks International
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ogilvy
Adresaci:
Telewidzowie europejscy, młodzi ludzie, ofiary i świadkowie przemocy domowej
Hasło kampani:
If only you could see the damage words cause





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek