logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Bohaterowie to oni
28.07.2017
Tematy: Wydarzenia, Akcje, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie polityczne, Obronność i bezpieczeństwo, Wolontariat

Bohaterowie to oni



„BohaterON – Włącz historię” to ogólnopolska akcja społeczno-historyczna, realizowana już po raz czwarty. Jej celem jest podziękowanie bohaterom Powstania Warszawskiego, choćby w sposób symboliczny, za ich odwagę, niezłomność i poświęcenie w godzinie próby.

W ramach IV edycji „BohaterON-a” w całym kraju zorganizowanych zostanie szesnaście warsztatów edukacyjnych dla młodzieży ze szkół ponadpodstawowych. Na stronie internetowej przedsięwzięcia udostępnione zostało wirtualne Kompendium Powstańca, gromadzące biogramy bohaterów walczących w 1944 o wyzwolenie stolicy.

W „BohaterON-a” zaangażowała się także Grupa Energa. 1 sierpnia Energa zachęcać będzie mieszkańców Gdańska i rezydentów centrum biznesowego Olivia Business Centre, w którym mieści się siedziba grupy energetycznej, do wysyłania Kartek dla Powstańca.

– Powstanie Warszawskie zawsze potrafiło połączyć Polaków. Jego rocznice mimo dysput i sporów były okazją do wspólnego oddawania czci tym, dla których zryw nie był tematem do debaty, ale wyzwaniem, które musieli podjąć, walcząc o wolną ojczyznę – podkreśla Daniel Obajtek, prezes zarządu Energa SA.

Grupa wolontariuszy Energi i Olivia Business Centre będzie też przemieszczać się po OBC i indywidualnie zachęcać do podpisywania kartek oraz społecznej mobilizacji.

Szczegóły akcji „BohaterON – Włącz Historię” można odnaleźć na oficjalnej stronie internetowej.



Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie polityczne, Obronność i bezpieczeństwo, Wolontariat
Kraje:
Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek