Martwe ciało młodego mężczyzny leżące na ulicy w krwi, prosto po wypadku samochodowym, w pozie lecącego na ratunek Supermana, promuje "pośmiertne bohaterstwo". By stać sie bohaterem po śmierci trzeba jeszcze coś zrobić za życia – trzeba mianowicie złożyć deklarację oddania swoich organów osobom potrzebującym, po swojej śmierci.
Do podjęcia takiej decyzji zachęca młode osoby kampania "You can be a hero after you die" zrealizowana w maju br. przez agencję CLM BBDO. Inicjatorem akcji jest francuska federacja stowarzyszeń France ADOT zajmująca się dawstwem organów i transplantologią od 1969 roku.
zobacz także
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja