Martwe ciało młodego mężczyzny leżące na ulicy w krwi, prosto po wypadku samochodowym, w pozie lecącego na ratunek Supermana, promuje "pośmiertne bohaterstwo". By stać sie bohaterem po śmierci trzeba jeszcze coś zrobić za życia – trzeba mianowicie złożyć deklarację oddania swoich organów osobom potrzebującym, po swojej śmierci.
Do podjęcia takiej decyzji zachęca młode osoby kampania "You can be a hero after you die" zrealizowana w maju br. przez agencję CLM BBDO. Inicjatorem akcji jest francuska federacja stowarzyszeń France ADOT zajmująca się dawstwem organów i transplantologią od 1969 roku.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska