Martwe ciało młodego mężczyzny leżące na ulicy w krwi, prosto po wypadku samochodowym, w pozie lecącego na ratunek Supermana, promuje "pośmiertne bohaterstwo". By stać sie bohaterem po śmierci trzeba jeszcze coś zrobić za życia – trzeba mianowicie złożyć deklarację oddania swoich organów osobom potrzebującym, po swojej śmierci.
Do podjęcia takiej decyzji zachęca młode osoby kampania "You can be a hero after you die" zrealizowana w maju br. przez agencję CLM BBDO. Inicjatorem akcji jest francuska federacja stowarzyszeń France ADOT zajmująca się dawstwem organów i transplantologią od 1969 roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu