logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  04.12.2013

Bohater na ekranie i na widowni

Your browser does not support the video tag.


Trailer, który obejrzeli widzowie w jednym z kin w Toronto, zaczynał się tak, jakby miał przedstawiać przygody Batmana, Spidermana czy innego superbohatera. Ale na ekranie w pewnym momencie pojawiło się pytanie: „Czy nie nadszedł czas, żebyśmy podziwiali bohaterów żyjących wśród nas?” Takim właśnie bohaterem jest pięcioletni Antonio, który rok temu zachorował na białaczkę. Przechodził terapię w szpitalu SickKids.

W filmie pokazany jest podczas choroby na szpitalnym łóżku z ogoloną głową. Teraz, po zakończeniu leczenia, Antonio pluska się w basenie, bawi się w swoim pokoju i ochoczo maszeruje z plecakiem do przedszkola. Po zakończeniu wyświetlania trailera na ekranie pojawia się siedzący z rodzicami na widowni i zajadający się popcornem zaskoczony Antonio. Publiczność bije brawo. Spot budzi emocje, ponieważ pokazuje jak małe dziecko radzi sobie z chorobą i codziennością po zakończeniu leczenia. Na ekranie widnieje informacja, że można pomóc dzieciom takim jak mały Antonio poprzez przekazanie funduszy na ich leczenie.

Spot został zlecony przez fundację SickKids, a zrealizowała go kanadyjska agencja reklamowa JWT.

Katarzyna Łabuś


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Antonio
Czas:
2013.10.23 - 2013.10.24
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Nadawca:
SickKids
Media:
Spot w kinach
Wykonawca:
JWT
Adresaci:
Widzowie kin, osoby dorosłe





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek