logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Bohater kampanii społecznej poszukiwany
13.01.2016
Tematy: Wydarzenia

Bohater kampanii społecznej poszukiwany



Do 18 stycznia br. można przesyłać zgłoszenia do udziału w spocie kampanii społecznej, zmieniającej wizerunek osób z niepełnosprawnością w Polsce. Organizatorem kampanii jest Integracja, organizacja działająca na rzecz osób z niepełnosprawnością.

Każda osoba z niepełnosprawnością ma szansę na jeden dzień zostać aktorem(-ką) z kampanii, którą organizatorzy opisują jako film akcji. Nadawcy nie wymagają udokumentowanych zdolności aktorskich, ale szukają osoby z dystansem do siebie i duzym poczuciem humoru.

Aby zgłosić swoją kandydaturę, należy wejść na stronę http://integracja.walkdigital.pl/, wypełnić formularz i nagrać krótki film z odpowiedzią na pytanie: Gdyby ktoś powiedział, że od dziś pracuję jako strażak w lokalnej remizie strażackiej, to powiedział(a)bym, że…

Zgłoszenia można przesyłać do 18 stycznia 2016 roku. Zdjęcia do filmu odbędą się w lutym br.

Integracja od ponad 20 lat działa na rzecz wyrównywania społecznych szans osób z niepełnosprawnościami, kształtowania świadomości obywatelskiej oraz integracji społecznej. Głównym celem Integracji jest inicjowanie i skuteczne wdrażanie rozwiązań na rzecz osób z niepełnosprawnościami. Od 1994 r. wydaje magazyn „Integracja”, od 2003 r. prowadzi portal www.niepelnosprawni.pl, a od 1997 r. produkuje program telewizyjny. Kampania „Szacun Tropików”, przygotowana dla tej fundacji przez Walk PR, otrzymała tytuł Kampanii Społecznej Roku 2014 w kategorii Kampanie organizacji pozarządowych








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek