logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Bogactwo, wolność, czysta
19.10.2015
Tematy: Wydarzenia

Bogactwo, wolność, czysta



O swoich kolejnych pracach Galeria Rusz pisze następująco: Skoro wolność, której kiedyś tak bardzo pragnęliśmy okazała się problematyczna – wymaga zbyt wiele wysiłku, starania i zabiegów – może warto przetestować jakąś inną ideę? Może warto poświecić się bogactwu? Albo przetestować ideę czystości? Bo fajnie, by nasza ukochana ojczyzna była czysta – czysta moralnie, czysta rasowo itd. Jednak najfajniejsza dla większości Polaków i tak zawsze będzie Polska Czysta Wyborowa!

Praca pt. „Bogaci” pokazywana jest w Warszawie w 5 różnych lokalizacjach (Al. Krakowska 201, Al. Prymasa Tysiąclecia / Al. Jerozolimskie, Ul. Czerniakowska / ul. Łazienkowska 3, Ul. Senatorska 22 / od Placu Bankowego, Ul. Waszyngtona 52/80), natomiast w Toruniu eksponowane są prace pt. „Czysta” (Wały Gen. Sikorskiego/CSW) i „Ość” (Szosa Chełmińska/Targowisko Miejskie). 

Artyści z Galerii Rusz specjalizują się przede wszystkim w tworzeniu sztuki publicznej – tworzą bilbordy, plakaty, instalacje, murale, animacje, performance i akcje. Projekt jest realizowany od 1999 roku w Toruniu i jest to najdłużej działający projekt tego typu na świecie, gdzie w stałej lokalizacji prezentowane są prace artystyczne. Od września 2013 roku działa również warszawski oddział Galerii Rusz.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek