logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  25.08.2008

Body Shop w podwójnej roli



Marka Body Shop wprowadziła do sprzedaży podwójnie pakowany balsam do ust For Me, For You, Shea Lip Care Duo. W założeniu producenta drugą szminkę można podarować swojej przyjaciółce by przypominała jej zawsze o możliwości wspólnej rozmowy. Badania wykonane na zlecenie Body Shopu pokazują, że 59% kobiet, które doświadczyły przemocy domowej zwierzyłoby sie swojej przyjaciółce. Dużo niższy odsetek kobiet poszukałby pomocy u władz lokalnych, takich jak policja (21%), czy grup wsparcia (14% wskazań). Jedna na trzy kobiety, bez względu na kulturę, z której pochodzi, czy styl życia, jest narażona na przemoc fizyczną lub psychiczną.

Balsamy kosztują 35zł – zyski z ich sprzedaży wspieraja kampanię „Zatrzymaj Przemoc Domową” i wpływają na konto Fundacji Centrum Praw Kobiet przeznaczonego na działalność i rozwój powstającego schroniska, prowadzonego przez Fundację. Pomoc ta ma poprawić warunki mieszkaniowe kobiet i dzieci, które muszą opuścić swoje domy i szukają bezpiecznego schronienia.

Więcej informacji można znaleźć na stronie na www.stopviolenceinthehome.com

For Me, For You, Shea Lip Care Duo przynosi również dochody wspólnocie z Ghany, ponieważ masło shea jest objęte programem Zrównoważonego Handlu. The Tungteiya Shea Butter Association to stowarzyszenie ponad 400 kobiet z 11 wiosek. Od momentu rozpoczęcia handlu z The Body Shop, kobiety odmieniły swoje życie dzięki rurociągom i studniom oszczędzającym czas, ułatwiającym prace domowe i dbałość o higienę. Dodatkowo kobiety te mogą zapewnić swoim dzieciom (zwłaszcza córkom) wykształcenie średnie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek