"Gdyby każdy miał to samo, nikt nikomu nie byłby potrzebny" "Wie i nie mówi, bo słowom przeszkadzają słowa" – fragmenty wierszy księdza Jana Twardowskiego ilustrują ich zapisy w formie wizualizacji fali dźwiękowej. Kampania społeczna pod hasłem "Słowo zabiera głos" powstała z okazji zakończenia obchodów 100. rocznicy jego urodzin.
W ramach kampanii przygotowane zostały spoty radiowe i TV. 30 sekundowy spot telewizyjny wyemitowany zostanie w styczniu w kanałach TVP, a wersja radiowa w stacjach Polskiego Radia. Autorami spotów są dyrektorzy kreatywni San Markos: Przemek Słodkowski i Marcin Wojtulewicz.
Pracując nad tą kampanią chcieliśmy pokazać, jak słowo zmienia świat. Z okazji stulecia urodzin ks. Twardowskiego, który tak pięknie potrafił posługiwać się słowem, pokazujemy jak wielką rolę słowo pełni w życiu ludzi – mówi Piotr Sroka, Brand Director w San Markos.
Projekt "Słowo zabiera głos" to cykl wydarzeń artystycznych, edukacyjnych i popularnonaukowych związanych z jubileuszem 100-lecia urodzin ks. Twardowskiego, realizowanych w różnych częściach Polski i za granicą przez cały ubiegły rok.
Agencja San Markos była autorem kreacji w ramach całego projektu "Słowo zabiera głos". Przygotowała identyfikację korporacyjną, materiały graficzne do poszczególnych wydarzeń, jej autorstwa jest również sama nazwa akcji. Za działania PR odpowiada agencja PUBLICITY, za eventy w ramach projektu – agencja JET EVENTS.
Kampania powstała na zamówienie Społecznego Komitetu 100-lecia Urodzin ks. Jana Twardowskiego w ramach projektu Słowo Zabiera Głos, sfinansowana przez Narodowe Centrum Kultury ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki