logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Blogerzy na sprzedaż
07.03.2010
Tematy: Wydarzenia

Blogerzy na sprzedaż



Do 18 marca na serwisie Allegro.pl trwa aukcja pod hasłem „Kup sobie blogera”. Przedmiot licytacji to gratka dla miłośników mediów- zwycięzca będzie mógł wziąć udział w nietypowych warsztatach na temat budowania marki. Poprowadzą je w dogodnym dla niego terminie autorzy najpopularniejszych blogów poświęconych mediom i reklamie (zjadamyreklamy.pl, mediafun.pl, gadzinowski.pl, hatalska.com). Cena wywoławcza to 699 złotych. Pieniądze zostaną przekazane na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej, 23-letniej studentki chorej na bardzo rzadki nowotwór, mięsaka pęcherzykowego.

Inicjatorów akcji i Paulinę łączy właśnie blogowanie. Internetowy dziennik pt. Paula i Pan Śmieciuch, w którym dziewczyna opisuje swoje zmagania z chorobą (określając je jako „sprzątanie śmieciucha”) otrzymał główne wyróżnienie w konkursie Blog Roku organizowanym przez portal Onet.pl. W tym samym konkursie laureatką głównej nagrody w kategorii Blogi Profesjonalne została Natalia Hatalska. Wygranego laptopa Hatalska postanowiła zlicytować i przekazać zysk na rzecz Pauliny Pruskiej. Chcąc zebrać więcej pieniędzy postanowiła zorganizować coś jeszcze. Na hatalska.com stwierdza „Ponieważ moim zdaniem największą wartość ma zawsze wiedza, skontaktowałam się z innymi blogerami i postanowiliśmy wystawić na aukcję… samych siebie :)”

Program czterogodzinnych warsztatów wygląda następująco:
– „O tym, jak konsument wygrał wojnę i to nie tylko w MafiaWars” – Irena Mrozek (http://zjadamyreklamy.pl) o social media;
– „Krnąbrny bloger, czyli dlaczego on nic nie pisze, kiedy ja mam TYLE do powiedzenia” – Maciej Budzich (http://blog.mediafun.pl) o skutecznym wykorzystywaniu blogów w promocji;
– „Była sobie marka…” – Jacek Gadzinowski (http://gadzinowski.pl) o budowaniu silnej marki w czasach jej słabej kondycji;
– „Gdzie by tu jeszcze umieścić reklamę i czy naprawdę tylko o to chodzi?” – Natalia Hatalska (http://hatalska.com) o niestandardowych formach komunikacji marketingowej.

Nie jest to pierwsza pomysłowa akcja na rzecz Pauliny Pruskiej. We wrześniu serwis Flaker.pl zorganizował Flakmecz – mecz piłki nożnej, w którym zmierzyły się drużyna artystów prowadzona przez Olafa Lubaszenkę oraz drużyna internautów (chętni mogli się zarejestrować i przejść eliminacje). Za każdego strzelonego gola główny sponsor, Dotpay wpłacał na konto 1000 złotych. Mecz zakończył się wynikiem 9:5 dla drużyny artystów, zebrano zatem 14 tysięcy złotych. Inna akcja, w którą zaangażowali się artyści, dziennikarze, internauci to „Rusz Tyłek – Sprzątnij Śmieciucha” z lipca 2009 r.

Kto chciałby wesprzeć blogerkę w sposób bardziej tradycyjny, może wpłacić pieniądze na konto Fundacji Świętego Mikołaja z dopiskiem „Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej”.
A.Postek








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek