logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  11.02.2016

Blog Roku dla dziecięcych marzeń



Ruszyła 11. edycja konkursu dla polskiej blogosfery „Gala Twórców – Blog Roku i Video Roku”. Zgłoszenia przyjmowane będą do 23 lutego br. na stronie blogroku.pl, a laureatów konkursu poznamy 18 marca.

W tym roku do konkursu zgłosić się mogą wszystkie osoby prowadzące bloga, niezależnie od tego na jakiej platformie blogują. Po raz pierwszy stworzone zostały oddzielne kategorie tematyczne dla internetowych twórców video. Poza zgłoszeniem całego bloga lub kanału video, każdy z twórców będzie mógł dodatkowo poddać ocenie jury także pojedynczy tekst lub materiał video, zgłaszając go w kategorii Tekst Roku lub Video Roku. W tegorocznej edycji konkursu przyznanych zostanie łącznie 17 nagród.

Wszyscy, którzy zgłoszą się do konkursu przechodzą do drugiego etapu – głosowania SMS, które potrwa do 1 marca. To jego wyniki zadecydują o tym, kto znajdzie się w finale, gdzie twórczość każdego z uczestników oceni jury. W tym roku zwycięzców w poszczególnych kategoriach wybiorą:  Blog Roku, kategoria – juror: kulinarne – Wojciech Modest Amaro, pasje i twórczość – Mela Koteluk, podróże – Hubert Urbański, publicystyka – Robert Biedroń, specjalistyczne – Paweł Zielewski, styl życia – Dorota Wellman; Twórca Video Roku, kategoria – juror: gaming – Marcin Momot, lifestyle – Anna Dereszowska, popularnonaukowe – Karol Wójcicki, poradnikowe – Urszula Chincz, rozrywka – Katarzyna Kwiatkowska, vlog – Jarosław Kuźniar; Dodatkowe, kategoria – juror: Tekst Roku (dla blogerów) – Tomasz Raczek, Video Roku (dla twórców video) – Patryk Vega

Spośród nominowanych przez jury twórców blogów kapituła konkursu wybierze, jak dotychczas – Blog Roku 2015 oraz równolegle z nominowanych twórców video – Twórcę Video Roku 2015.  Nowością w konkursie jest wprowadzenie nagrody głównej dla Twórcy Roku 2015. Kapituła konkursu składająca się ze wszystkich jurorów przyzna ten tytuł osobie, która nie tylko tworzy atrakcyjne treści na blogu czy kanale video lecz także w sposób interesujący i skuteczny posługuje się narzędziami social media, budując w ten sposób zaangażowanie swoich odbiorców. – mówi Magdalena Kuflińska, Product Manager w Grupie Onet, koordynator projektu Gala Twórców – Blog Roku i Video Roku 2015. Dla zwycięzców przygotowano różne nagrody, w tym samochód. Jury ogłosi nominacje 11 marca, a 18 marca znane będą wyniki konkursu.

Środki uzyskane przez organizatora z głosowania SMS przekazywane są na cele charytatywne. W tym roku zostaną powierzone Fundacji Dziecięca Fantazja na spełnienie marzeń i potrzeb dzieci zmagających się z nowotworami, wadami wrodzonymi i chorobami genetycznymi.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej” 


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek